دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, :: 20:33 ::  نويسنده : گلنوش

kheyli badin bara post haye man nazar nemizarin



دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, :: 14:29 ::  نويسنده : گلنوش

 

اسم شما چه رنگی است؟ چی؟ مگر اسم‌ها هم رنگ دارند؟ پس چی که دارند! تازه اگر شما بدانید اسم‌تان چه رنگی است شاید خیلی از مشکلات‌تان در زندگی حل شود. چی؟ باور نمی‌کنید؟ پس این مطلب را تا انتها بخوانید و متوجه شوید که اسم‌تان رنگ دارد و شناسایی این رنگ خیلی در موفقیت شما موثر است.
روان‌شناسان می‌گویند؛ همه ما به نحوی تحت‌تاثیر رنگ‌ها هستیم و به عبارت دیگر (خود) واقعی‌مان را با این رنگ‌ها نشان می‌دهیم. برای اسم هر فرد رنگ مخصوصی وجود دارد.
که می‌تواند بر زندگی او تاثیر بگذارد. جالب است نه؟! این‌که شما بدانید برای اسم‌تان رنگ مخصوصی وجود دارد و می‌توانید راز شخصیتی خود را از لابه‌لای آن دریابید! باید بسیار جالب و هیجان‌انگیز باشد. پس به موارد زیر به ترتیب ذکر شده کاملا توجه کنید:
صورتی
قدرت جسمی بالایی دارید به خاطر اراده بالایی که دارید، می‌توانید رویاهای‌تان را به راحتی به واقعیت تبدیل کنید. با مسئولیت‌ها به راحتی کنار می‌آیید و می‌توانید دیگران را در حل مشکلات‌شان راهنمایی کنید. از نظر عاطفی، فردی قوی و عمیق هستید. صمیمیت بیش از اندازه با دیگران سخت است.
نارنجی
شوخ‌طبعی و بذله‌گویی به‌خصوصی را که به ارث برده‌اید، باعث شده محبوب دیگران باشید. دیگران از بودن با شما لذت برده و انرژی مثبت می‌گیرند. سعی می‌کنید همیشه لیوان را از نیمه پر آن ببینید
و با بذله‌گویی خاص خود، محیط را برای انجام کاری مثبت فراهم سازید. آماده کمک به دیگران هستید. رنگین‌کمان زندگی‌تان را دوست دارید تا زندگی را برای دیگران نیز زیباتر کنید.
آبی
به احتمال قوی دیگران شما را شخصی بدون تعارف و غیر تشریفاتی می‌دانند و شاید هم به همین دلیل برای‌شان جالب هستید. آزادی برای‌تان ارزش زیادی دارد و هرگز نمی‌توانید در محیطی کار کنید که به شما تحکم شود یا زیر نظر قرار دارید. اعتقاد زیادی به حقیقت دارید و برای همین زندگی با تمام مشکلات و سختی‌هایش برای شما ارزشی فوق‌العاده دارد.
بنفش
عاشق کندوکاو و جست‌وجو در عمق هر پدیده هستید و شاید هم به همین دلیل عشق به علوم ماوراءالطبیعه در شما به حد کافی رشد کرده است. این باعث شده به رشته‌هایی چون فلسفه روی آورید هیچ‌اتفاقی را به راحتی قبول نمی‌کنید. مگر آن‌که خودتان آن‌را شخصا تجربه کرده باشید. برای حل مشکلات نیز راه حل را درون خود می‌جویید. عاشق تنهایی هستید و هماهنگ‌شدن با دیگران کمی برای‌تان مشکل است.
قرمز
بسیار جاه‌طلب بوده و گاهی برای رسیدن به اهداف خود ممکن است از دیگران هم مایه بگذارید. قرمز رنگ حیات و جسارت است. همیشه تلاش دارید که آشکارا به فعالیت بپردازید و مورد توجه قرار بگیرید. بسیار خونگرم هستید و به سادگی عصبی می‌شوید. ممکن است در اوج شادی نیز ناگهان و با کوچک‌ترین بهانه‌ای اخم‌های‌تان درهم رفته و به لاک خود فرو بروید. باید سعی کنید که از انرژی فوق‌العاده‌تان در جهت مثبت استفاده کنید.
زرد
بسیار تیزهوش هستید. شخصیتی بسیار خوش‌بین و فعال دارید. هرگز در ابراز آنچه می‌خواهید بر زبان بیاورید، کم نمی‌آورید. به دلیل زنده‌دلی ابتکار و مستعد بودن‌تان در برقراری ارتباطی خوب با دیگران همیشه دوروبرتان پر از دوستان مختلف خواهد بود.
با وجودی که روحیه بسیار شادی دارید هرگز احساس رضایت نخواهید کرد، مگر این‌که شادی‌های‌تان را با دیگران تقسیم کنید. تنها ایرادی که ممکن است داشته باشید قدرت تخیل و تجسم بیش از اندازه‌تان است که گاهی شما را در خود غرق می‌کند!
اگر نتوانید انرژی و توان‌تان را در مسیر درستی هدایت کنید درآخر خواهید دید، بیشتر کارهایی که با هدفی مشخص شروع کرده‌اید ناتمام مانده‌اند.
طلایی
در هر چیزی فقط حد بالای آن می‌تواند رضایت خاطر شما را برآورده کند. از طرف دیگر رفتار و کلام‌تان چنان زیبایی دارد که به‌ندرت ممکن است کسی با شما آشنا شود ولی شیفته‌تان نشود. دانش و آگاهی شما نسبت به زندگی غیرقابل توصیف است.
به هرچیزی با خوش‌بینی زیاد نگاه می‌کنید. می‌توانید معلم خوبی باشید و تمام تجربیات‌تان را به دیگران نیز انتقال دهید. شرایط منفی را می‌توانید به بهترین موقعیت‌ها تبدیل کنید.
نیلی
زندگی شما بیشتر به زندگی عارفان شباهت دارد. با عشق و علاقه‌ای که به پاکی و زیبایی‌های دنیا دارید می‌توانید توان و شادی فوق‌العاده‌ای به افراد افسرده ببخشید. علاوه‌بر روحیه و شخصیت نوع‌دوست و انسان‌پروری که دارید از یک حس‌ششم بسیار قوی برخوردارید که از این طریق نیز می‌توانید به راحتی از مشکلات مردم با خبر شوید.
سبز
برای شما خیلی مهم است که برنامه روزانه داشته باشید. نظم و انضباط برای‌تان اهمیت زیادی دارد. به‌ندرت ممکن است زندگی‌تان آشفته و بی‌هدف باشد. دیگران اغلب برای گرفتن راهنمایی‌های جدی نزد شما می‌آیند. برای حل مشکلات دیگران به‌شدت حرص می‌خورید.

تکامل شخصیتی برای‌تان بسیار حائز اهمیت است و برای وسعت‌بخشیدن به دانش خود، هرگز از آموختن دست برنمی‌دارید. ترجیح می‌دهید به‌جای از شاخه‌ای به شاخه دیگر پریدن، روی هدف ثابتی به فعالیت بپردازید.
رنگ‌های هماهنگ با ارقام و حروف عبارتند از:
قرمز: ۱ ش ج س الف
نارنجی:‌ ‌‌‌۲ ت ث ک ب
زرد: ۳ ی ل ص ض
سبز: ‌۴ و م د ژ
آبی: ۵ چ ن ط ظ
نیلی: ۶ ح خ ف
بنفش: ۷ ع پ غ
صورتی: ۸ ز ق ه
طلایی: ۹ ر ذ گ

برای این‌که با چگونگی موضوع آشنا شوید یک مثال می‌آوریم. به این شکل که اسم و فامیل خود را روی برگه کاغذی می‌نویسید و براساس حروف و اعداد ذکر شده برای هرکدام، به رنگ مربوطه دست پیدا می‌کنید.

مثال: از اسم خودم مثال می‌آورم. مثلا من «سیاووش ابدی» هستم. حالا ببینیم سیاوش ابدی، چه رنگی است.
س۱ ی۳ الف۱ و۴ ش۱ الف۱ ب۲ د۴ ی۳

سپس اعداد را با هم جمع می‌کنیم:

۲۰=۱+۳+۱+۴+۱+۱+۲+۴+۳

باز هم ۲ عدد را با هم جمع می‌کنیم:

۲=۰+۲ عدد ۲ مربوط به رنگ نارنجی است.

شما هم با این روش رنگ اسم خودتان را پیدا کنید و حالا با خواندن مشخصات آن رنگ خودتان را بهتر بشناسید. راستی، شما می‌توانید این کار را با اسم کسانی که برای‌تان مهم هستند هم انجام دهید و به نتایج هیجان‌انگیزی(!) دست پیدا کنید.
 



دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, :: 14:16 ::  نويسنده : گلنوش
دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, :: 14:14 ::  نويسنده : آيدا

اینک که من از دنیا می روم، بیست و پنج کشور جز امپراتوری ایران است و در تمامی این کشورها پول ایران رواج دارد و ایرانیان درآن کشورها دارای احترام هستند و مردم آن کشورها نیز در ایران دارای احترامند، جانشین من خشایارشا باید مثل من در حفظ این کشورها کوشا باشد و راه نگهداری این کشورها این است که در امور داخلی آن ها مداخله نکند و مذهب و شعائر آنان را محترم شمرد.
اکنون که من از این دنیا می روم تو دوازده کرور دریک زر در خزانه داری و این زر یکی از ارکان قدرت تو می باشد، زیرا قدرت پادشاه فقط به شمشیر نیست بلکه به ثروت نیز هست. البته به خاطر داشته باش تو باید به این حزانه بیفزایی نه این که از آن بکاهی، من نمی گویم که در مواقع ضروری از آن برداشت نکن، زیرا قاعده این زر در خزانه آن است که هنگام ضرورت از آن برداشت کنند، اما در اولین فرصت آن چه برداشتی به خزانه بر گردان.
مادرت آتوسا (دختر کورش کبیر) بر گردن من حق دارد پس پیوسته وسایل رضایت خاطرش را فراهم کن.
ده سال است که من مشغول ساختن انبارهای غله در نقاط مختلف کشور هستم و من روش ساختن این انبارها را که از سنگ ساخته می شود و به شکل استوانه هست در مصر آموختم و چون انبارها پیوسته تخلیه می شود حشرات در آن به وجود نمی آید و غله در این انبارها چندین سال می ماند بدون این که فاسد شود و تو باید بعد از من به ساختن انبارهای غله ادامه بدهی تا این که همواره آذوغه دو یاسه سال کشور در آن انبارها موجود باشد و هر سال بعد از این که غله جدید بدست آمد از غله موجود در انبارها برای تامین کسری خوار و بار استفاده کن و غله جدید را بعد از این که بوجاری شد به انبار منتقل نما و به این ترتیب تو برای آذوقه در این مملکت دغدغه نخواهی داشت ولو دو یا سه سال پیاپی خشک سالی شود.
هرگز دوستان و ندیمان خود را به کارهای مملکتی نگمار و برای آنها همان مزیت دوست بودن با تو کافیست، چون اگر دوستان و ندیمان خود را به کار های مملکتی بگماری و آنان به مردم ظلم کنند و استفاده نا مشروع نمایند نخواهی توانست آنها را مجازات کنی چون با تو دوست اند و تو ناچاری رعایت دوستی نمایی.
کانالی که من می حواستم بین رود نیل و دریای سرخ به وجود آورم ( کانال سوئز ) به اتمام نرسید و تمام کردن این کانال از نظر بازرگانی و جنگی خیلی اهمیت دارد، تو باید آن کانال را به اتمام رسانی و عوارض عبور کشتی ها از آن کانال نباید آن قدر سنگین باشد که ناخدایان کشتی ها ترجیح بدهند که از آن عبور نکنند.
اکنون من سپاهی به طرف مصر فرستادم تا این که در این قلمرو، نظم و امنیت برقرار کند، ولی فرصت نکردم سپاهی به طرف یونان بفرستم و تو باید این کار را به انجام برسانی، با یک ارتش قدرتمند به یونان حمله کن و به یونانیان بفهمان که پادشاه ایران قادر است مرتکبین فجایع را تنبیه کند.
توصیه دیگر من به تو این است که هرگز دروغگو و متملق را به خود راه نده، چون هر دوی آنها آفت سلطنت اند و بدون ترحم دروغگو را از خود بران. هرگز عمال دیوان را بر مردم مسلط مکن و برای این که عمال دیوان بر مردم مسلط نشوند، قانون مالیات را وضع کردم که تماس عمال دیوان با مردم را خیلی کم کرده است و اگر این قانون را حفظ نمایی عمال حکومت زیاد با مردم تماس نخواهند داشت.
افسران و سربازان ارتش را راضی نگاه دار و با آنها بدرفتاری نکن، اگر با آنها بد رفتاری نمایی آن ها نخواهند توانست مقابله به مثل کنند، اما در میدان جنگ تلافی خواهند کرد ولو به قیمت کشته شدن خودشان باشد و تلافی آن ها این طور خواهد بود که دست روی دست می گذارند و تسلیم می شوند تا این که وسیله شکست خوردن تو را فراهم کنند.
امر آموزش را که من شروع کردم ادامه بده و بگذار اتباع تو بتوانند بخوانند و بنویسند تا این که فهم و عقل آنها بیشتر شود و هر چه فهم و عقل آنها بیشتر شود تو با اطمینان بیشتری حکومت خواهی کرد.
همواره حامی کیش یزدان پرستی باش، اما هیچ قومی را مجبور نکن که از کیش تو پیروی نماید و پیوسته و همیشه به خاطر داشته باش که هر کسی باید آزاد باشد تا از هر کیشی که میل دارد پیروی کند.
بعد از این که من زندگی را بدرود گفتم، بدن من را بشوی و آنگاه کفنی را که من خود فراهم کردم بر من بپیچان و در تابوت سنگی قرار بده و در قبر بگذار، اما قبرم را مسدود مکن تا هر زمانی که می توانی وارد قبر بشوی و تابوت سنگی من را آنجا ببینی و بفهمی که من پدرت پادشاهی مقتدر بودم و بر بیست و پنج کشور سلطنت می کردم مردم و تو نیز خواهید مرد زیرا که سرنوشت آدمی این است که بمیرد، خواه پادشاه بیست و پنج کشور باشد، خواه یک خارکن و هیچ کس در این جهان باقی نخواهد ماند، اگر تو هر زمان که فرصت بدست می آوری وارد قبر من بشوی و تابوت مرا ببینی، غرور و خودخواهی بر تو غلبه نخواهد کرد، اما وقتی مرگ خود را نزدیک دیدی، بگو قبر مرا مسدود کنند و وصیت کن که پسرت قبر تو را باز نگه دارد تا این که بتواند تابوت حاوی جسدت را ببیند.
زنهار، زنهار، هرگز خودت هم مدعی و هم قاضی نشو، اگر از کسی ادعایی داری موافقت کن یک قاضی بی طرف آن ادعا را مورد رسیدگی قرار دهد و رای صادر کند، زیرا کسی که مدعیست اگر قضاوت کند ظلم خواهد کرد.
هرگز از آباد کردن دست برندار زیرا که اگر از آبادکردن دست برداری کشور تو رو به ویرانی خواهد گذاشت، زیرا قائده اینست که وقتی کشوری آباد نمی شود به طرف ویرانی می رود، در آباد کردن، حفر قنات، احداث جاده و شهرسازی را در درجه اول قرار بده.
عفو و دوستی را فراموش مکن و بدان بعد از عدالت برجسته ترین صفت پادشاهان عفو است و سخاوت، ولی عفو باید فقط موقعی باشد که کسی نسبت به تو خطایی کرده باشد و اگر به دیگری خطایی کرده باشد و تو عفو کنی ظلم کرده ای زیرا حق دیگری را پایمال نموده ای.
بیش از این چیزی نمی گویم، این اظهارات را با حضور کسانی که غیر از تو اینجا حاضراند کردم تا این که بدانند قبل از مرگ من این توصیه ها را کرده ام و اینک بروید و مرا تنها بگذارید زیرا احساس می کنم مرگم نزدیک شده است.



دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, :: 14:8 ::  نويسنده : آيدا

روستای «نیار» در بخش شاسکوه بیرجند قرار دارد که داستان عجیب پیرمردی گودال نشین در آنجا رقم خورده است.

کلوخ محمد ۸۰ ساله است. وی هرگز ازدواج نکرده و شغلش چوپانی بوده و در زلزله سال ۷۶ خانه‌اش بر سرش فرود آمد اما این مرد یک تفاوت بزرگ با همه داشت. کلوخ محمد هرگز حاضر نشد دوباره برای خودش خانه ای بسازد و از آن زمان تا امروز که ۱۵ سال می‌گذرد وی در یک گودال و چاله‌ای که خودش حفر کرده زندگی می‌کند.

 

سبک خانه‌اش شباهت زیادی با خانه‌هایی در بیابان دارد که زمین را گود می‌کنند و رویش را با هر چیزی که دم دست وجود دارد اعم از آهن، پلاستیک، فرش، میلگرد و چوب می‌پوشانند؛ خانه عجیب کلوخ محمد هم این طور است.

کلوخ محمد در این باره می گوید: «تا هفت سال پیش چوپان بودم به دلیل خشکسالی و مرضی که آن سال گرفتار دام‌هایمان شد همه شان مردند. الآن حدود هفت سال است که بیکارم چون توان کار کردن نیز ندارم. فقط یک برادر دارم که مشهد زندگی می‌کند و سالی یک بار به اینجا سر می‌زند، درآمدم یارانه است و پول کمیته امداد که به من می‌پردازند.»

دیوارهای خانه‌اش عجیب هستند. هر یک متر دور تا دور خودش را سوراخ کرده و به عنوان طاقچه خانه استفاده کرده است، داخل خانه‌اش همه چیز است، از یک پیاله نیکل که هم با آن آب می‌خورد و هم غذا تا یک کتری سیاه و دو قابلمه سیاه‌تر که نشان از زندگی سخت وی دارد.

کلوخ محمد می افزاید: «نان را تکه تکه می‌کنم داخل قابلمه و با نوشابه می‌خورم!! تنها هستم و چون از خرج زن و بچه می‌ترسیدم! هیچ گاه زن نگرفتم. از خانه همسایه یک کابل کشیدم تا تنها یک لامپ کم مصرف روشن کنم و در تاریکی نمانم.»



دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, :: 13:56 ::  نويسنده : آيدا

پژوهش جدید یک بنیاد انگلیسی نشان داده که کودکان متولد نیمه اول سال نسبت به همسالان متولد نیمه دوم سال در ریاضی ضعیف‌تر هستند.طبق یافته‌های محققان، کودکان متولد ماه‌های مه تا اوت (اردیبهشت تا شهریور) نیاز بیشتری به کمک درسی در ریاضی دارند.این گزارش که توسط بنیاد «فرصتی برای هر کودک» انجام شده، بر روی ۴۷ هزار و ۲۳۷ کودک شش و هفت ساله تحقیق کرده که در میان ضعیف‌ترین‌ها در درس ریاضی قرار داشتند.

این یافته‌ها نشان داده که بسیاری از کودکان متولد ماه‌ های گرم حدود ۱۳ ماه عقب‌تر از میانگین همسالان خود در ریاضیات هستند.این یافته‌ها در پی پژوهشی ارائه شده که طبق آن کودکان متولد تابستان در مدرسه غمگین‌تر بوده، اعتماد به نفس کمتری داشته و از احتمال کمتری برای ورود به دانشگاه‌های برتر برخوردارند.

در این میان محققان دریافتند که کودکانی که از مشکلات بیشتری با ریاضی برخوردارند، بیشتر پسر هستند و از پس زمینه اقلیت‌های قومی برخوردار بودند. اما همچنین محققان اظهار کردند که یک دوره آموزش خصوصی کوتاه و فشرده می‌تواند در همگامی این کودکان با همسالان خود موثر باشد.اگرچه این کودکان همچنین از احتمال بیشتری برای صحبت به زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم و همچنین استفاده از وعده‌های غذایی رایگان مدرسه برخوردارند.

این در حالی است که با طرح آموزشی دانشگاه اج‌هیل پس از ۳٫۷ ماه آموزش اضافی این کودکان توانستند به یک حاصل ۱۵٫۷ ماهه دست یابند. همچنین یافته‌ها نشان داد که آموزش در گروههای دو تا سه نفری نسبت به آموزش تکی بر روی این دستاورد تاثیری نداشت.این کار اکنون توسط این دانشگاه به شکل دو برنامه «شمارش اعداد» و « درجه یک» انجام شده که برای کمک به دانش‌آموزان مورد استفاده قرار خواهند گرفت.



دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, :: 14:3 ::  نويسنده : گلنوش

                                                                          

 



ادامه مطلب ...


دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, :: 13:51 ::  نويسنده : آيدا

سلام به همگی

من از دست شما خیلی ناراحتم !!!!!

آخه بهتون گفتم که دیگه زیر پست های عادی تبلیغات نذارین و بازم گذاشتین !!!

از این به بعد هرکی زیر پست های عادی پست بذاره...

واقعا ببخشید ولی خــــــــــــره

راستی ادمین دل شکسته دیگه نمیاد

اومده فقط یه پست گذاشته و حالا بهم میگه دیگه نمیخوام ادمین باشم !!!!

 



دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, :: 13:51 ::  نويسنده : گلنوش

 

. . . . . . . . . .

بازیگر زن تیلور سوئیفت | بیوگرافی تیلور سوئیفت | عکس بازیگر زن خارجی | عکس بازیگر زن هالیوودی | عکس بازیگران | عکس خارجی | عکس های تیلور سوئیفت

بازیگر زن تیلور سوئیفت | بیوگرافی تیلور سوئیفت | عکس بازیگر زن خارجی | عکس بازیگر زن هالیوودی | عکس بازیگران | عکس خارجی | عکس های تیلور سوئیفت

بازیگر زن تیلور سوئیفت | بیوگرافی تیلور سوئیفت | عکس بازیگر زن خارجی | عکس بازیگر زن هالیوودی | عکس بازیگران | عکس خارجی | عکس های تیلور سوئیفت

بازیگر زن تیلور سوئیفت | بیوگرافی تیلور سوئیفت | عکس بازیگر زن خارجی | عکس بازیگر زن هالیوودی | عکس بازیگران | عکس خارجی | عکس های تیلور سوئیفت

بازیگر زن تیلور سوئیفت | بیوگرافی تیلور سوئیفت | عکس بازیگر زن خارجی | عکس بازیگر زن هالیوودی | عکس بازیگران | عکس خارجی | عکس های تیلور سوئیفت



ادامه مطلب ...


دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, :: 13:40 ::  نويسنده : گلنوش

 

 

 


 

کارلی

بقیه رو از دست ندید خیلی قشنگن



ادامه مطلب ...


دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, :: 13:36 ::  نويسنده : گلنوش

 

عکس های جدید کتی پری در برزیل

عکس های جدید کتی پری در برزیل

عکس های جدید کتی پری در برزیل

عکس های جدید کتی پری در برزیل

عکس های جدید کتی پری در برزیل



دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, :: 13:32 ::  نويسنده : گلنوش


دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, :: 13:27 ::  نويسنده : گلنوش

یه سری عکس جدید از جاستین

 

 | تصاویر جاستین بیبر با ماشین گران قیمت | جاستین بیبر | جدیدترین عکسهای جاستین بیبر | عکس جدید جاستین بیبر | عکس ماشین گران قیمت جاستین بیبر | عکس های جدید جاستین بیبر | عکسهای جاستین بیبر | عکسهای جدید جاستین بیبر | گالری عکس جاستین بیبر | دوست دختر جاستین بیبر | نامزد جاستین بیبر

 | تصاویر جاستین بیبر با ماشین گران قیمت | جاستین بیبر | جدیدترین عکسهای جاستین بیبر | عکس جدید جاستین بیبر | عکس ماشین گران قیمت جاستین بیبر | عکس های جدید جاستین بیبر | عکسهای جاستین بیبر | عکسهای جدید جاستین بیبر | گالری عکس جاستین بیبر | دوست دختر جاستین بیبر | نامزد جاستین بیبر

 | تصاویر جاستین بیبر با ماشین گران قیمت | جاستین بیبر | جدیدترین عکسهای جاستین بیبر | عکس جدید جاستین بیبر | عکس ماشین گران قیمت جاستین بیبر | عکس های جدید جاستین بیبر | عکسهای جاستین بیبر | عکسهای جدید جاستین بیبر | گالری عکس جاستین بیبر | دوست دختر جاستین بیبر | نامزد جاستین بیبر



ادامه مطلب ...


دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, :: 13:22 ::  نويسنده : گلنوش

اینم عکس از جاستین فحشم ندید اخه خیلی زیادن

| جاستین بیبر| عکسهای جاستین بیبر| تصاویر جاستین بیبر با ماشین گران قیمت| جدیدترین عکسهای جاستین بیبر| عکسهای جدید جاستین بیبر| عکس ماشین گران قیمت جاستین بیبر| عکس جدید جاستین بیبر| عکس های جدید جاستین بیبر| گالری عکس جاستین بیبر

| جاستین بیبر| عکسهای جاستین بیبر| تصاویر جاستین بیبر با ماشین گران قیمت| جدیدترین عکسهای جاستین بیبر| عکسهای جدید جاستین بیبر| عکس ماشین گران قیمت جاستین بیبر| عکس جدید جاستین بیبر| عکس های جدید جاستین بیبر| گالری عکس جاستین بیبر

| جاستین بیبر| عکسهای جاستین بیبر| تصاویر جاستین بیبر با ماشین گران قیمت| جدیدترین عکسهای جاستین بیبر| عکسهای جدید جاستین بیبر| عکس ماشین گران قیمت جاستین بیبر| عکس جدید جاستین بیبر| عکس های جدید جاستین بیبر| گالری عکس جاستین بیبر

| جاستین بیبر| عکسهای جاستین بیبر| تصاویر جاستین بیبر با ماشین گران قیمت| جدیدترین عکسهای جاستین بیبر| عکسهای جدید جاستین بیبر| عکس ماشین گران قیمت جاستین بیبر| عکس جدید جاستین بیبر| عکس های جدید جاستین بیبر| گالری عکس جاستین بیبر

| جاستین بیبر| عکسهای جاستین بیبر| تصاویر جاستین بیبر با ماشین گران قیمت| جدیدترین عکسهای جاستین بیبر| عکسهای جدید جاستین بیبر| عکس ماشین گران قیمت جاستین بیبر| عکس جدید جاستین بیبر| عکس های جدید جاستین بیبر| گالری عکس جاستین بیبر

| جاستین بیبر| عکسهای جاستین بیبر| تصاویر جاستین بیبر با ماشین گران قیمت| جدیدترین عکسهای جاستین بیبر| عکسهای جدید جاستین بیبر| عکس ماشین گران قیمت جاستین بیبر| عکس جدید جاستین بیبر| عکس های جدید جاستین بیبر| گالری عکس جاستین بیبر



ادامه مطلب ...


یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, :: 21:15 ::  نويسنده : گلنوش

 

عکس های جدید جاستین بیبر با پدر و خواهر و برادرش در کالیفرنیا

عکس های جدید جاستین بیبر با پدر و خواهر و برادرش

عکس های جدید جاستین بیبر با پدر و خواهر و برادرش

 

عکس های جدید جاستین بیبر با پدر و خواهر و برادرش

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, :: 21:7 ::  نويسنده : گلنوش

 

میدسومار یا جشن نیمه تابستان، روزی است که بلندترین روز  و کوتاهترین شب سال در آن – عمدتا در مناطق ویلایی و روستایی _ جشن گرفته می­شود. مردم  اسکاندیناوی  در این روز لباس­های سنتی خود را می­پوشند، غذاهای مخصوص مید سومار را می­خورند و در مصرف الکل دست خود را باز می گذارند. ولی جالب ترین سنت مید سومار، رقص گروهی با آوازهای خاصی است که دور تنه درختی که به شیوه خاصی تزیین شده اجرا می­شود..

 

 

میدسومار در کشورهای مختلف

روز بیست و یک ژوئن با انقلاب تابستانی ،  مید سومار یا همان بلندترین روز سال مصادف است که  در بسیاری از کشورهای نیمه شمالی کره زمین جشن گرفته می شود. بسیاری از کشورهای اروپایی و غیراروپایی  نظیر اسپانیا،ایتالیا، مجارستان، آلمان، فرانسه، لهستان، صربستان و ایالت کبک کانادا این روز را جشن می­گیرند. ولی این کشورهای اسکاندیناوی هستند که بیشتر از بقیه نسبت به انقلاب تابستانی هیجان نشان می­دهند. شاید از این رو که در کشورهای شمالی اختلاف شب و روز بسیار محسوس است و حتی به 18 ساعت می­رسد. در سوئد و فنلاند این روز، جزء تعطیلی­های رسمی کشور محسوب می­شود. میدسومار تا آنجا در فرهنگ سوئدی اهمیت دارد که یک بار به عنوان یک جایگزین جدی برای روز ملی سوئد – شش ژوئن- مطرح شد، اما در نهایت برنامه ریزان تصمیم گرفتند هر دو روز به صورت جداگانه جشن گرفته شوند. از آنجا که درسوئد مردم علاقه زیادی دارند که امور را منظم وسازمان یافته اداره کنند، از سال 1953 تصمیم گرفته شد که به جای جشن گرفتن میدسومار در روز 21 ژوئن، جشن همیشه در یک  جمعه بین 19 تا 26 برگزار شود تا تعطیلی میدسومار به تعطیلی آخر هفته پیوند بخورد. به این ترتیب سوئدی ها برای مید سومار به جای یک روز، سه روز تعطیلی متوالی دارند.



ادامه مطلب ...


یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, :: 14:17 ::  نويسنده : گلنوش

کوچیکی هاش خیلی بامزه بوده

عکس های جالب سلنا گومز از کودکی تا به الان

عکس های جالب سلنا گومز از کودکی تا به الان

عکس های جالب سلنا گومز از کودکی تا به الان

عکس های جالب سلنا گومز از کودکی تا به الان

عکس های جالب سلنا گومز از کودکی تا به الان

عکس های جالب سلنا گومز از کودکی تا به الان

عکس های جالب سلنا گومز از کودکی تا به الان

عکس های جالب سلنا گومز از کودکی تا به الان



پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, :: 15:31 ::  نويسنده : آيدا

ملاقات جاستین از این نوجوان مبتلا به سرطان ، بنا به درخواست یکی از طرفداران او انجام شد. در طول تعطیلات هفته گذشته یکی از طرفداران این ستاره مشهور در صفحه او در فیس بوک، یک نامه سرگشاده برای او نوشت و از او در خواست کرد که در برنامه فشرده کاری خود ، وقتی را به ملاقات با مونت گومری اختصاص دهد .
فان مهر: این ستاره پاپ، روز دوشنبه به یک بیمارستان در کانادا رفت و با یکی از طرفداران خود که به سرطان مبتلا شده دیدار کرد.


این خواننده موفق قبل از برگزاری کنسرت خود در ادمونتون خیلی ناگهانی و بدون اطلاع قبلی به مرکز درمان سرطان این شهر رفت و این بیمار سرطانی ۱۸ ساله که کریستال امبر مونت گومری نام دارد را شوکه کرد.

بیبر مدتی در کنار مونت گومری ماند و یک تصویر از خودش و این بیمار ۱۸ ساله در صفحه شخصی خود در تویتر منتشر کرد. قبل از انتشار این عکس و قبل از ملاقات با گومری ، او در این وب سایت نوشته بود :” امروز می خواهم کاری انجام بدهم که اهمیت زیادی دارد.”

ملاقات جاستین از این نوجوان مبتلا به سرطان ، بنا به درخواست یکی از طرفداران او انجام شد. در طول تعطیلات هفته گذشته یکی از طرفداران این ستاره مشهور در صفحه او در فیس بوک، یک نامه سرگشاده برای او نوشت و از او در خواست کرد که در برنامه فشرده کاری خود ، وقتی را به ملاقات با مونت گومری اختصاص دهد .

او در نامه اش نوشت:” اگر حتی بتوانی ۵ دقیقه وقت بگذاری و کریستال را ببینی، برای او به اندازه یک دنیا ارزش دارد زیرا او آنقدر حالش بد است که نمی تواند بیمارستان را ترک کند و در کنسرت تو شرکت کند . من و او برنامه ریزی کرده بودیم که حتما” در کنسرت تو شرکت کنیم.”



پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, :: 15:22 ::  نويسنده : آيدا

 


 

وقتی من این خبر را شنیدم خیلی خوشحال شدم اما کمی هم تعجب کردم زیرا من فکر می کردم…

g1nx5kw1crqpbyv64lk1 مجله بیلبورد زن سال 2012 را این انتخاب کرد + عکس

کتی پری به عنوان زن سال بیلبورد ، انتخاب شد.

به گزارش فان مهربه نقل از آفتاب :او در مصاحبه با مجله بیلبورد گفت:” وقتی من این خبر را شنیدم خیلی خوشحال شدم اما کمی هم تعجب کردم زیرا من فکر می کردم سال ۲۰۱۱ سال من بود و وقتی تور جهانی خود را به پایان رساندم فکر کردم که سال من هم تمام شده است اما خیلی خوب است که می بینم هنوز هم ادامه دارد !”

کتی پری در سال ۲۰۱۲ روزهای پر مشغله ای را پشت سر گذاشت ، برنامه های تور ۱۲۴ کنسرتی سال ۲۰۱۱ او ، تا اوایل سال جاری ادامه داشت و علاوه براین ، او فیلم سه بعدی کنسرت خود با نام ” کتی پری : بخشی از من ” را هم منتشر کرد.

اگر چه او در سال ۲۰۱۲، در زندگی خصوصی اش هم درگیری های زیادی داشت و در ماه ژانویه از همسرش راسل برند جدا شد اما در همین سال به یک کار آفرین موفق هم مبدل شد و سومین عطر خود را هم در سال ۲۰۱۳ منتشر خواهد کرد.



چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:, :: 14:4 ::  نويسنده : گلنوش

bache ha ida ba man ghahr karde khodaya in ghadr ida bamaze ast ama sari ghahr mikone va narahat mishe in vaghan ve dooste khoobe ama hey ghahr mikone

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
ایدا


ادامه مطلب ...


چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:, :: 11:32 ::  نويسنده : گلنوش

سلام بچه ها امروز تولد یکی از دوستام به نام سارینا ست خیلی خوشحالم سارینا ایشا الله 1000 ساله شی اما ایدا ازم ناراحت شده میدونین چیه ایدا یه راز بهم گفت و گفت به هیچکس نگو منم نگفتم اما نمیدونم کی گفته که من حرف زدم در صورتی که من حرفی نزدم بچه ها تو نظرات یه چیزی بزارین که ایدا باور کنه من چیزی نگفتم خداااااااااااا من از دست شایعه پرا کن ها چه کنم ایدا جون بعضی ها چشم دوستی ما دو تا رو ندارن من میخواهم بهت بگم که اگه حرف هر کسی رو باور نکنی دوستی ما ها ابدی هست دوست دارم گلنوشامیدوارم موفق باشی گلم



چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:, :: 8:26 ::  نويسنده : گلنوش

آدل، خواننده انگلیسی که به رُک گویی معروف است در جریان مراسم اهدا جوایز گرَمی 2013 ، کریس براون  رو ادب کرد! کریس براون در مراسم گرَمی از اعلام موفقیت رقیبش فرانک اوشن، خواننده سیاهپوست آمریکایی چندان خشنود بنظر نمیرسید به طوری که در زمان دریافت جایزه گرَمی توسط فرانک، همه ستارگان حاضر در سالن از روی صندلی-هاشون به افتخار این هنرمند برخاستند به جز کریس براون که سر جاش تکون نخورد. ادل با دیدن کریس براون با لحنی تند به او گفت این کارت قشنگ نبود، خجالت بکش حسود!
 



چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:, :: 8:9 ::  نويسنده : گلنوش

 

    

1.        We Are Young – Fun.

 

 

 

2.       Somebody That I Used To Know - Gotye

 

 

 

3.       We Found Love  – Rihanna

 

 

 

4.      Glad You Came - The Wanted

 

 

 

5.      Lights - Ellie Goulding

 

 

 

6.      Diamonds - Rihanna

 

 

 

7.      Payphone - Maroon 5

 

 

 

8.      What Makes You Beautiful  –  One Direction

 

 

 

9.      Set Fire to the Rain - Adele

 

 

 

10.     Let's Go - Calvin Harris / Ne-Yo

 

 

 

بقیه تو ادامه ی مطالب



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:, :: 8:0 ::  نويسنده : گلنوش

بهترین آلبوم سال: «بابل» (Babel) از «مامفورد اند سانز(Mumford & Sons)

بهترین ترانه‌ی سال(Song of the Year) : «ما جوانیم از گروه فان.

بهترین ضبط سال  :  «Somebody I Used to Know» از گوتیه(Gotye)

بهترین هنرمند جدید (نوظهور) : گروه فان Fun.

بهترین آلبوم پاپ:  کلی کلارکسون     «Stronger»

بهترین آلبوم راک:  «El Camino»  از گروه «بلک کیز»

بهترین آلبوم آلترناتیو: «Making Mirrors» از گوتیه

بهترین اجرای راک: "Lonely Boy" - The Black Keys

بهترین اجرای گروه کانتری: Little Big Town – Pontoon

بهترین آلبوم کانتری: از قفس رهاشده  (Uncaged)  از زک براون بند

بهترین موسیقی فیلم (آهنگ‌های منتخب): Midnight in Paris

بهترین موسیقی فیلم (اوریجینال): The Girl With The Dragon Tattoo

بهترین آلبوم دنس/الکترونیک: "Bangarang" – Skrillex

بهترین ضبط دنس:  Bangarang- Skrillex Featuring Sirah

بهترین آلبوم پاپ سنتی: Paul McCartney – Kisses on the Bottom

بهترین آلبوم Urban Contemporary: فرانک اوشین

بهترین اجرای گروهی: "Somebody That I Used To Know" -- Gotye Featuring Kimbra

بهترین اجرای آر اند بی: Climax – Usher

بهترین آلبوم بدون کلام:  Impressions – Chris Botti

بهترین آلبوم آر اند بی:   «Black Radio»  از گروه «رابرت گلسپر اکسپریمنت»

بهترین آلبوم رپ: مواظب خودت باش(Take Care) از دریک

بهترین اجرای زنده سولو:  آدل "Set Fire To The Rain"

بهترین آلبوم نیو ایج: عمر اکرم برای آلبوم Echoes of Love

 

 

 



یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:, :: 19:42 ::  نويسنده :

سلام به همگی

من ادمین جدید شما ادمین دل شکسته هستم.

جدی جدی دلم شکسته...

خب بیخیال

واقعا منو ببخشید که مطالبم غمناک و غم انگیزند ولی خب دیگه...

راستی میتونین به من بگین دلی

اشکال نداره

توی نظرات بهم بگین دلی

باشه ؟!

دوستون دارم



سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, :: 15:31 ::  نويسنده : آيدا

بچه ها گلنوش رفته مسافرت

براش دعا کنید صحیح و سالم به مقصد برسه

خدایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

گلــــــــــــــــــــــــنوش رو سالم به مقصد برسون

آمیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن

الهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم



سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, :: 15:28 ::  نويسنده : آيدا

بعضی از میوه ها قند دارند و باعث چاقی می شوند،بعضی دیگر بر عکس لاغر می کنند اما تا کنون درباره میوه

هایی که چربی را بسوزانند شنیده بودید؟آیا این میوه ها را می شناسید؟

یک سری مواد غذایی وجود دارد که به نام " غذاهایی با کالری منفی " (NEGATIVE CALORIE FOODS)

معروف هستند.این مواد غذایی نسبت به سایر مواد،انرژی بیشتری برای هضم خود نیاز دارند، یعنی بدن انرژی

بیشتری برای هضم آنها می سوزاند و در عین حال بدن نمی تواند کالری زیادی از آنها برای خود ذخیره کند.پس

علاوه بر اینکه باعث سوخت چربی ها می شوند، کمتر به چربی تبدیل شده و ذخیره می شوند.مواد غذایی

دارای چربی،پروتئین،کربوهیدرات،کالری،ویتامین و املاح هستند.ویتامین ها،بافت های بدن را تحریک می کنند تا

آنزیم تولید کنند که این آنزیم ها باعث تجزیه و مصرف انرژی موجود در غذاها می شوند.بنابراین غذاهایی با

کالری منفی، غذاهای غنی از ویتامین و املاح هستند که نه تنها باعث مصرف انرژی حاصل از خود می

شوند،بلکه انرژی اضافی موجود در طی عمل هضم را مصرف می کنند.البته مصرف اینگونه مواد غذایی زمانی در

کاهش وزن مؤثر است که غذاهای پُرکالری و فاقد مواد مغذی مثل انواع تنقلات، چیپس و ... را مصرف نکنید.

مواد غذایی با کالری منفی (NEGATIVE CALORIE FOODS) یاچربی سوز شامل انواع مختلفی از میوه ها و

سبزی ها است که شامل مواد غذایی زیر می باشد:

از سبزی ها:

مارچوبه – چغندر – کلم – کلم بروکلی – هویج - گل کلم – کرفس – کاسنی – فلفل قرمز – خیار – شاهی –

سیر – لوبیا سبز – کاهو – پیاز – تربچه – اسفناج – شلغم و کدو سبز است.

از میوه ها:

سیب – زغال اخته – طالبی و گرمک – گریپ فوروت – لیمو ترش – انبه – پرتقال – هلو – آناناس – تمشک –

توت فرنگی – گوجه فرنگی – نارنگی و هندوانه است.



دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:, :: 20:52 ::  نويسنده : گلنوش

اگه هر پست بیش تر از 10 تا نظر داشته باشه اخبار خوانندگان میزارم راستی شما کدوم خواننده رو دوست دارید ازش اهنگ بزارم برا دانلودتون



دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:, :: 20:48 ::  نويسنده : گلنوش

بر اسا س مطالعه ای که اخیرا در نشریه بیولوژی لوکوسیت (گلبول سفید) به چاپ رسیده است، مصرف پلی فنل های سیب (دارای خاصیت آنتی اکسیدانی) فعالیت نوعی از سلول های ایمنی موسوم به سلول های T را مهار کرده و از بیماری کولیت (التهاب روده) پیشگیری می نماید.

این مطالعه برای اولین بار نقش سلول های T و پلی فنل ها را بر علیه یک بیماری خود ایمنی مورد بررسی قرار داده و نیز به ابداع روش های درمانی جدید بر علیه اختلالاتی همچون بیماری کولیت اولسراتیو (کولیت زخمی شونده)، بیماری کرون و سرطان کولورکتال (بخش انتهایی روده بزرگ) کمک نموده است.

دکتر دیوید پاسکال، محقق دپارتمان ایمونولوژی و بیماری های عفونی دانشگاه ایالتی مونتانا می گوید: بسیاری از افراد مبتلا به کولیت به منظور کمک به درمان بیماری خود از مکمل های غذایی استفاده می کنند، اما میزان اثر بخشی این ترکیبات و مکانیسم آنها همچنان ناشناخته است. مطالعه اخیر نشان داد که برخی از مواد طبیعی موجود در پوست سیب می توانند از طریق مهار اثر التهابی سلول های T از التهاب روده پیشگیری نموده و مقاومت در برابر این بیماری خود ایمنی را افزایش دهند.
نتایج این تحقیق حاکی از این است که مصرف پلی فنل های سیب موجب کاهش سلول های T فعال در کولون (روده بزرگ) و در نتیجه محافظت در برابر بیماری کولیت می شود.


یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, :: 21:3 ::  نويسنده : گلنوش


شنبه 14 بهمن 1391برچسب:, :: 14:35 ::  نويسنده : آيدا

سلامممممممممم

امروز روز خیلییییییییییییییی تووووووووووووووووووووووووووووووووووپی بود

معلم یاور شدم

یوههههههههههههههووووووووووووووووووووو

خیلی خوشحالم

بچه ها هر کی میخواد مطلب بذاره تو وبلاگ - نویسنده شه - زیر این پست یه مطلب قشنگ بنویسه با آی دی یاهوش تا اگه خوشم اومد نویسنده اش کنم

ببینم چی میکنین

آیدا ی خوشحال

دوست دارم آهنگ بذارم برقصم



جمعه 13 بهمن 1391برچسب:, :: 15:18 ::  نويسنده : آيدا

ـ بعضي ها براي سربلندي ديگران تا کمر خم مي شوند.

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤

۲ـ هر وقت او را مي بينم کمي مکث مي کنم، مثل ويرگول.


❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤

۳ـ شايد بهترين راه براي حفظ آثار باستاني، همچنان در زير خاک بودن آن ها باشد.

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤

۴ـ تمام زندگي ام قسطي است، اما گوشم بدهکار نيست.

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤

۵ـ بي صداترين «تار» را عنکبوت مي نوازد.

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤

۶ـ اين روز ها به هرکي «بال و پر» بدهيد «دُم» در مي آورد.

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤

۷ـ برخي خانم ها، مانع تمرکز سرمايه همسرشان مي شوند.

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤

۸ـ تفاوت ديد من و تو در نمره عينکمان است.

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤

۹ـ خوش به حال فقير که يک حرف از غني بيشتر دارد.

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤

۱۰ـ شايد تبر همان قند شکن رستم باشد.

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤

۱۱ـ وقتي «رُخ»ت مرا کيش داد «مات» نگاهت شدم.

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤

۱۲ـ عشق راهي است هموار اما بعضي ها در اين راه ليز مي خورند.

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤

۱۳ـ براي اينکه هم رنگ جماعت شود ,  جماعت را رنگ مي کرد.

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤

۱۴ـ از ماجراي عشقمان، موهايم روسفيد بيرون آمدند.

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤

۱۵ـ خيلي سخت است هم روي قولت بايستي و هم زير پا نگذاري اش.

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤

۱۶ـ بشقاب فقير گرسنه تر از صاحبش است.

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤

۱۷ـ سخنران خوب کسي است که بعد از سخنراني با نوک پا از سالن خارج شود تا مخاطبان بيدار نشوند.

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤

۱۸ـ براي مردها زندگي «جاري» است و براي زن ها , همسر برادر شوهر.

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤

۱۹ـ  باز هم فراموش کردم فراموشش کنم.

 

منبع : http://smsjokbahal.blogfa.com

 



پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, :: 19:33 ::  نويسنده : آيدا

سلام به دوستای گلم !!!

یه چیزی هست که خیلی نارحتم کرده...

آخه چرا شماها توی نظرسنجی شرکت نمیکنین ؟!؟!؟!

نظرسنجی رو واسه ی شما گذاشتم بعد...



چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, :: 15:30 ::  نويسنده : آيدا

به تازگی گزارشی از ازدواج های هالیوودی منتشر شده که آمار و ارقام بامزه ای دارد. «ازدواج هالیوودی» یک اصطلاح در زبان انگلیسی است که به ازدواج بین سِلِبرِتی های سینمای هالیوود اطلاق می شود. هرچند در گذر زمان، این عبارت، معنایی منفی بین مردم جهان پیدا کرده است و بیشتر برای ازدواج هایی استفاده می شود که دوره کوتاهی دارند و سریع به طلاق ختم می شوند.

اوج گرفتن این معنا، در دهه ۱۹۳۰ رخ داد. زمانی که ستاره های زیادی با هم ازدواج می کردند و بعد به سرعت از هم جدا می شدند. اما در این گزارش نکات جالبی وجود دارد. بهتر است این رکوردها و آمارها را بدانید:

• لانا ترنر، مایکی رونی، زسا زسا گابور، الیزابت تیلور و جورجیا هولت هرکدام هشت مرتبه ازدواج کرده اند.

• استن لورل (بازیگر معروف سری فیلم های لورل و هاردی) هشت مرتبه مراسم ازدواج برگزار کرد اما چون یکی از طلاق های او قانونی نشده بود، همه این ازدواج ها ثبت نشدند و در طول زندگی با سومین همسر خود دو مرتبه مراسم ازدواج برگزار کرد. همچنین با یکی از همسرهای خود دو مرتبه ازدواج کرد و دو مرتبه طلاق گرفت.

• این روزها در حالی خبر نامزدی آنجلینا جولی و برد پیت اعلام شده است (هشت سال بعد از زندگی مشترک، در حالی که بچه های خود و همچنین فرزندخوانده های خود را دارند) که برد پیت حتی دو مرتبه تا لب مرز ازدواج نیز پیش رفته بود.

•  لری کینگ، مجری باسابقه تلویزیونی، مجموعه از ازدواج های مختلف داشت که طولانی ترینشان سه سال عمر کرد.

• کلو رینس چند ازدواج کوتاه مدت داشت تا بالاخره ازدواجش با آجی جیمبور کمتر از ۹ ماه دوام آورد که بلندمدت ترین ازدواجش محسوب می شود.

•  لانا وود، پنج مرتبه ازدواج و طلاق بین ۱۶ تا ۲۹ سالگی داشته است. سپس یک مرتبه ازدواج که سه سال دوام آورده است.

•  بریتنی اسپیرز و جوسان آلن الکساندر ازدواجی به مدت پنجاه و شش ساعت داشتند!



آیدا
این وب شخصیمه پر از خاطرات و مطالب باحال
درباره وبلاگ

سلام به همگی نظر یادتون نره
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آيدا و آدرس ida.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 78
بازدید ماه : 275
بازدید کل : 130169
تعداد مطالب : 136
تعداد نظرات : 66
تعداد آنلاین : 1



-