پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:, :: 11:2 ::  نويسنده : آيدا

 مجله فرانسوی ستاره ها : این مجله در جدیدترین شماره خود به بررسی و رتبه بندی دختران و زنان هالیوودی که بهترین و مناسب ترین پوشش را دارند ، پرداخته است.

 

 

 

بازیگران هالیوود, عكس دختر زيبا, زيبا ترين دختر, زن زيبا, دختران زيبا, دختر ايراني

بازیگران زن هالیوود

 

اولین رتبه در پوشش مناسب : اما واتسون

اولین عکس متعلق به دختر خوش تیپ هالیوود ، اما واتسون است.اما متولد ۱۵ آوریل ۱۹۹۰ در فرانسه است ، وی بازیگر انگلیسی است و یکی از سه بازیگر اصلی مجموعه فیلم های هری پاتر در نقش هرمیون گرنجر است.واتسون در ۹ سالگی برای بازی در نقش هرمیون گرنجر انتخاب شد ، او پیش از این سابقه نمایش های مدرسه ای را نیز داشت و از سال ۲۰۰۱ تا سال ۲۰۰۹ در کنار دنیل ردکلیف و روپرت گرینت در شش فیلم هری پاتر بازی کرده است . اما با بازی در مجموعه هری پاتر توانسته است چندین جایزه را نصیب خود کند و همین طور در امدی بیش از ۱۰ میلیون پوند داشته باشد.

 



ادامه مطلب ...


دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, :: 14:16 ::  نويسنده : گلنوش
دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, :: 14:3 ::  نويسنده : گلنوش

                                                                          

 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, :: 15:31 ::  نويسنده : آيدا

ملاقات جاستین از این نوجوان مبتلا به سرطان ، بنا به درخواست یکی از طرفداران او انجام شد. در طول تعطیلات هفته گذشته یکی از طرفداران این ستاره مشهور در صفحه او در فیس بوک، یک نامه سرگشاده برای او نوشت و از او در خواست کرد که در برنامه فشرده کاری خود ، وقتی را به ملاقات با مونت گومری اختصاص دهد .
فان مهر: این ستاره پاپ، روز دوشنبه به یک بیمارستان در کانادا رفت و با یکی از طرفداران خود که به سرطان مبتلا شده دیدار کرد.


این خواننده موفق قبل از برگزاری کنسرت خود در ادمونتون خیلی ناگهانی و بدون اطلاع قبلی به مرکز درمان سرطان این شهر رفت و این بیمار سرطانی ۱۸ ساله که کریستال امبر مونت گومری نام دارد را شوکه کرد.

بیبر مدتی در کنار مونت گومری ماند و یک تصویر از خودش و این بیمار ۱۸ ساله در صفحه شخصی خود در تویتر منتشر کرد. قبل از انتشار این عکس و قبل از ملاقات با گومری ، او در این وب سایت نوشته بود :” امروز می خواهم کاری انجام بدهم که اهمیت زیادی دارد.”

ملاقات جاستین از این نوجوان مبتلا به سرطان ، بنا به درخواست یکی از طرفداران او انجام شد. در طول تعطیلات هفته گذشته یکی از طرفداران این ستاره مشهور در صفحه او در فیس بوک، یک نامه سرگشاده برای او نوشت و از او در خواست کرد که در برنامه فشرده کاری خود ، وقتی را به ملاقات با مونت گومری اختصاص دهد .

او در نامه اش نوشت:” اگر حتی بتوانی ۵ دقیقه وقت بگذاری و کریستال را ببینی، برای او به اندازه یک دنیا ارزش دارد زیرا او آنقدر حالش بد است که نمی تواند بیمارستان را ترک کند و در کنسرت تو شرکت کند . من و او برنامه ریزی کرده بودیم که حتما” در کنسرت تو شرکت کنیم.”



پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, :: 15:22 ::  نويسنده : آيدا

 


 

وقتی من این خبر را شنیدم خیلی خوشحال شدم اما کمی هم تعجب کردم زیرا من فکر می کردم…

g1nx5kw1crqpbyv64lk1 مجله بیلبورد زن سال 2012 را این انتخاب کرد + عکس

کتی پری به عنوان زن سال بیلبورد ، انتخاب شد.

به گزارش فان مهربه نقل از آفتاب :او در مصاحبه با مجله بیلبورد گفت:” وقتی من این خبر را شنیدم خیلی خوشحال شدم اما کمی هم تعجب کردم زیرا من فکر می کردم سال ۲۰۱۱ سال من بود و وقتی تور جهانی خود را به پایان رساندم فکر کردم که سال من هم تمام شده است اما خیلی خوب است که می بینم هنوز هم ادامه دارد !”

کتی پری در سال ۲۰۱۲ روزهای پر مشغله ای را پشت سر گذاشت ، برنامه های تور ۱۲۴ کنسرتی سال ۲۰۱۱ او ، تا اوایل سال جاری ادامه داشت و علاوه براین ، او فیلم سه بعدی کنسرت خود با نام ” کتی پری : بخشی از من ” را هم منتشر کرد.

اگر چه او در سال ۲۰۱۲، در زندگی خصوصی اش هم درگیری های زیادی داشت و در ماه ژانویه از همسرش راسل برند جدا شد اما در همین سال به یک کار آفرین موفق هم مبدل شد و سومین عطر خود را هم در سال ۲۰۱۳ منتشر خواهد کرد.



چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, :: 15:30 ::  نويسنده : آيدا

به تازگی گزارشی از ازدواج های هالیوودی منتشر شده که آمار و ارقام بامزه ای دارد. «ازدواج هالیوودی» یک اصطلاح در زبان انگلیسی است که به ازدواج بین سِلِبرِتی های سینمای هالیوود اطلاق می شود. هرچند در گذر زمان، این عبارت، معنایی منفی بین مردم جهان پیدا کرده است و بیشتر برای ازدواج هایی استفاده می شود که دوره کوتاهی دارند و سریع به طلاق ختم می شوند.

اوج گرفتن این معنا، در دهه ۱۹۳۰ رخ داد. زمانی که ستاره های زیادی با هم ازدواج می کردند و بعد به سرعت از هم جدا می شدند. اما در این گزارش نکات جالبی وجود دارد. بهتر است این رکوردها و آمارها را بدانید:

• لانا ترنر، مایکی رونی، زسا زسا گابور، الیزابت تیلور و جورجیا هولت هرکدام هشت مرتبه ازدواج کرده اند.

• استن لورل (بازیگر معروف سری فیلم های لورل و هاردی) هشت مرتبه مراسم ازدواج برگزار کرد اما چون یکی از طلاق های او قانونی نشده بود، همه این ازدواج ها ثبت نشدند و در طول زندگی با سومین همسر خود دو مرتبه مراسم ازدواج برگزار کرد. همچنین با یکی از همسرهای خود دو مرتبه ازدواج کرد و دو مرتبه طلاق گرفت.

• این روزها در حالی خبر نامزدی آنجلینا جولی و برد پیت اعلام شده است (هشت سال بعد از زندگی مشترک، در حالی که بچه های خود و همچنین فرزندخوانده های خود را دارند) که برد پیت حتی دو مرتبه تا لب مرز ازدواج نیز پیش رفته بود.

•  لری کینگ، مجری باسابقه تلویزیونی، مجموعه از ازدواج های مختلف داشت که طولانی ترینشان سه سال عمر کرد.

• کلو رینس چند ازدواج کوتاه مدت داشت تا بالاخره ازدواجش با آجی جیمبور کمتر از ۹ ماه دوام آورد که بلندمدت ترین ازدواجش محسوب می شود.

•  لانا وود، پنج مرتبه ازدواج و طلاق بین ۱۶ تا ۲۹ سالگی داشته است. سپس یک مرتبه ازدواج که سه سال دوام آورده است.

•  بریتنی اسپیرز و جوسان آلن الکساندر ازدواجی به مدت پنجاه و شش ساعت داشتند!



صفحه قبل 1 صفحه بعد

آیدا
این وب شخصیمه پر از خاطرات و مطالب باحال
درباره وبلاگ

سلام به همگی نظر یادتون نره
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آيدا و آدرس ida.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 99
بازدید ماه : 296
بازدید کل : 130190
تعداد مطالب : 136
تعداد نظرات : 66
تعداد آنلاین : 1



-