جمعه 18 اسفند 1391برچسب:, :: 12:4 ::  نويسنده : گلنوش

 

تیلور سویفت که به عنوان خواننده سبک کانتری و آهنگ های شکست عشقی شناخته میشه ، به تازگی در مصاحبه با مجله Instyle Uk عشقش رو به رپ و هیپ-هاپ نشون داده! (کاور و شاتها قبلا قرار گرفته.)

تیلور: "من خیلی عاشق هیپ-هاپ هستم. یه چیز صادقانه در موردش وجود داره" او اضافه کرد که عاشق کار کردن با امینم هست.

با این حال زبان رایج در بسیاری از موزیک های رپ ممکن هست زیاد از حد واقعی باشه. تیلور گفت که من مدیریت بزرگ و ترسناکی ندارم که در این وضعیت باید ازشون بپرسم و اجاره بگیرم. اگر من آهنگی بنویسم با عنوان F**k فکر میکنم مردم یه جورایی دستشون رو میزنن به سرشون و میرن ، مثال ، میشه کمتر قسم بخوری؟ اما من واقعا احساس نمیکنم.

با توجه به این قسمت و شانس تیلور ، او میگوید:" هیچکس نمیخواهد من رو در سبک رپ بشنوه. اما من میخواهم یک همخوانی با یک نفر بیرون بدم مطمئنا.من میخواهم براش در یک ضربان قلب ثبت نام کنم.

 

 

منبع:hollywood-daily.org



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







آیدا
این وب شخصیمه پر از خاطرات و مطالب باحال
درباره وبلاگ

سلام به همگی نظر یادتون نره
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آيدا و آدرس ida.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 55
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 147
بازدید ماه : 510
بازدید کل : 130706
تعداد مطالب : 136
تعداد نظرات : 66
تعداد آنلاین : 1



-