مجله بیلبورد زن سال ۲۰۱۲ را این انتخاب کرد + عکس
 
پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, :: 15:22 ::  نويسنده : آيدا

 


 

وقتی من این خبر را شنیدم خیلی خوشحال شدم اما کمی هم تعجب کردم زیرا من فکر می کردم…

g1nx5kw1crqpbyv64lk1 مجله بیلبورد زن سال 2012 را این انتخاب کرد + عکس

کتی پری به عنوان زن سال بیلبورد ، انتخاب شد.

به گزارش فان مهربه نقل از آفتاب :او در مصاحبه با مجله بیلبورد گفت:” وقتی من این خبر را شنیدم خیلی خوشحال شدم اما کمی هم تعجب کردم زیرا من فکر می کردم سال ۲۰۱۱ سال من بود و وقتی تور جهانی خود را به پایان رساندم فکر کردم که سال من هم تمام شده است اما خیلی خوب است که می بینم هنوز هم ادامه دارد !”

کتی پری در سال ۲۰۱۲ روزهای پر مشغله ای را پشت سر گذاشت ، برنامه های تور ۱۲۴ کنسرتی سال ۲۰۱۱ او ، تا اوایل سال جاری ادامه داشت و علاوه براین ، او فیلم سه بعدی کنسرت خود با نام ” کتی پری : بخشی از من ” را هم منتشر کرد.

اگر چه او در سال ۲۰۱۲، در زندگی خصوصی اش هم درگیری های زیادی داشت و در ماه ژانویه از همسرش راسل برند جدا شد اما در همین سال به یک کار آفرین موفق هم مبدل شد و سومین عطر خود را هم در سال ۲۰۱۳ منتشر خواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







آیدا
این وب شخصیمه پر از خاطرات و مطالب باحال
درباره وبلاگ

سلام به همگی نظر یادتون نره
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آيدا و آدرس ida.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 119
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 211
بازدید ماه : 574
بازدید کل : 130770
تعداد مطالب : 136
تعداد نظرات : 66
تعداد آنلاین : 1



-