امروز
 
شنبه 14 بهمن 1391برچسب:, :: 14:35 ::  نويسنده : آيدا

سلامممممممممم

امروز روز خیلییییییییییییییی تووووووووووووووووووووووووووووووووووپی بود

معلم یاور شدم

یوههههههههههههههووووووووووووووووووووو

خیلی خوشحالم

بچه ها هر کی میخواد مطلب بذاره تو وبلاگ - نویسنده شه - زیر این پست یه مطلب قشنگ بنویسه با آی دی یاهوش تا اگه خوشم اومد نویسنده اش کنم

ببینم چی میکنین

آیدا ی خوشحال

دوست دارم آهنگ بذارم برقصم



نظرات شما عزیزان:

ترانه
ساعت16:23---28 اسفند 1391
من ترانه هستم ومي خواهم نويسنده ي وبلاك شما شوم باتشكر از شما

ترانه
ساعت16:23---28 اسفند 1391
من ترانه هستم ومي خواهم نويسنده ي وبلاك شما شوم باتشكر از شما

ترانه
ساعت16:23---28 اسفند 1391
من ترانه هستم ومي خواهم نويسنده ي وبلاك شما شوم باتشكر از شما

ساري
ساعت14:33---30 بهمن 1391
همشون رو ميدوني من رو نويسنده كنعزیزم من قبول می کنم اما نظر ایدا مهمه
پاسخ: باشه نویسنده ات میکنم


golnoosh
ساعت21:00---14 بهمن 1391
میگن سلی و جاستین از هلنا هم جدا شدن سلنا تایید کرده اخه یکی نیست به جاستین بگه این دیوونه چیش خوشکله بش میچسبی امیدوارم حقیقت باشه چون من خوشحال میشم پاسخ: باشه بابا کشتیم نویسنده ات میکنم

golnoosh
ساعت20:56---14 بهمن 1391
یه بارم اومدم به مهمونا شیرینی تعارف کنم گفتم:

” بفرمایید دهنتونو سرویس کنید


golnoosh
ساعت20:55---14 بهمن 1391
ایستک خریدم ، در باز کن رو دادم به دوستم



میگه : با این بازش کنم ؟!!!



میگم پ نه پ !!! روش راست کلیک کن!



اوپن ویت رو بزن ! با اینترنت اکسپلور بازش کن !!



golnoosh
ساعت20:54---14 بهمن 1391
خانم معلم:سه تا پرنده هست;یکی را با تیر بزنیم چندتا داریم؟
حسن: هیچی !
معلم : چرا ؟
حسن : بقیه میپرن دیگه !
معلم:2تا داریم اما از طرز فکرت خوشم اومد! حالا شما یه مساله بسازید....
حسن: سه تا خانم بستنی میخورن;یکی لیس میزنه;یکی گاز میزنه;یکی میکنه دهنش در میاره; کدوم شوهر داره؟
معلم سرخ میشه میگه:اونیکه می کنه دهنش!
حسن:نه;اونیکه حلقه دستشه ولی از طرز فکرت خوشم اومد


golnoosh
ساعت17:25---14 بهمن 1391
to azizamiiiiiپاسخ: گلییییییییییی یه مطلب خوب بنویس تا ادت کنم :d

golnoosh
ساعت17:24---14 بهمن 1391
man mikham goli hastam

آزیتا
ساعت14:54---14 بهمن 1391
مبارک باشه عزیییییییییییییزم
انشالله موفقیت های بیشتر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







آیدا
این وب شخصیمه پر از خاطرات و مطالب باحال
درباره وبلاگ

سلام به همگی نظر یادتون نره
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آيدا و آدرس ida.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 56
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 148
بازدید ماه : 511
بازدید کل : 130707
تعداد مطالب : 136
تعداد نظرات : 66
تعداد آنلاین : 1



-