سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, :: 12:22 ::  نويسنده : گلنوش

هروقت تونستی سینه خیز از روی آتیش بپری اونوقت میتونی به خودت اجازه بدی که فکر کنی که من دوسِت دارم !
بعله ، یه همچین آدم شاخ و نایسی هستم من !
.
.
تق تق فش فشه / فاصلمون کم بشه
هیزم و نفت و آتیش / دوست دارم خداییش
سیب زمینی به سیخه / عکس گلت به میخه
غماتو بیار فوتش کن / کینه داری شوتش کن
هوا بهاری میشه / سرما فراری میشه
زردی ازت دور بشه / هرچی میخوای جور بشه
فرستنده : یسنا
.
.
دوستانی که عقده محو شدن توی گلوشون قلمبه شده ، روز روز شماست تا با هر دودی خودتون رو گم و گور کنید …
.
.
آتش روشن کردم و عهد کردم تا خاموش شدنش دعایت کنم ؛ میدانم به آنچه میخواهی میرسی چرا که من هربار یک هیزم اضافه میکنم !
فرستنده : ترنم
.
.
یکی از فانتزی هام اینه که شب ۴شنبه سوری بشینم خودمو برای امتحانات پایان ترم آماده کنم !
یه همچین دانشجوی دوراندیش و فرصت طلبی هستم من …
.
.
سلامتیه اونایی که براشون مثل آتیش چهارشنبه سوری بودیم و همه وجودمون تو آتیش عشقشون سوخت تا اونا با شادی از رومون بپرن و رد بشن !
.
.
سوختن غصه هات تو آتیش چهارشنبه سوری آرزومه !
فرستنده : یسنا
.
.
بهار را با چهار شنبه سوری
تابستان را با آفتاب سوزانش
پاییز را با رنگهای آتشینش
و زمستان را با گرما ی دلنشین اجاق ها میشناسم !
فرستنده : احمدرضا
.
.
یکی از فانتزیام اینه که وقتی از روی آتیش میپرم کباب نشم ؛ آخه جیگر طاقت حرارت نداره !
.
.
یه وقت نری از رو آتیش بپری !!!
آخه تجربه ثابت کرده اگه خر از رو آتیش بپره ؛ رم میکنه !
.
.
چهار شنبه سوری روز ملی مبارزه با آرامش و اعصاب ، بر شما ترقه بازان گرامی مبارک باد !
ستاد روانی شدگان چهار شنبه آخر سال !
فرستنده : احمدرضا
.
.
واست آتیش روشن کردم که آخر زمستونه
چهارشنبه ی آخر سال قلب من آتیش بارونه
غمهاتو آتیش میزنم سرخی آتیش مال تو
چشم حسودا کور شه از عشق میون من و تو
.
SMSkhor.IR
.
تام کروز ، نیکلاس کیج ، جنیفر لوپز ، رابرت دنیرو ، یانی ، دیووید کاپرفیلد ، آنتونی رابیز ، خود من و بقیه ی ستارگان جهان ازت خواهش میکنیم چهارشنبه سوری مواظب خودت باشی !
فرستنده : احمدرضا
.
.
با توجه به نزدیک شدن چهارشنبه سوری قبل از پریدن از روی آتش به موارد زیر توجه کنید :
سایز خشتک
زاویه پرش
استفاده از شورت مامان دوز در زیر شلوار
دوری از هر گونه هیجان و جو زدگی علی الخصوص جلوی دخترا
فاصله مناسب تا شعله های آتش در هنگام پرش
توکل به خدا ، آبروی شما آبروی ماست …
(ستاد پیشگیری از حوادث غیر مترقبه !)
فرستنده : ترنم
.
.
سلامتی بچه های قدیم که از این ترقه قرمزا میزاشتن زمین بعد با آجر میزدن روش !!!
فرستنده : ترنم
.
.
پیشاپیش آغاز مانور جنگ جهانی سوم و شبیه سازی انفجارهای قاره ای و آزمایش بمب های اتمی بر تو مسئول ویژه برگزاری مراسم چهار شنبه سوری مبارک !
فرستنده : یسنا
.
.
پیشاپیش حلول چهارشنبه سوری سال ۹۲ را بر شما ترقه بازان و نارنجک زنان عرصه مردم آزاری تبریک و تهنیت عرض مینماییم !
 


نظرات شما عزیزان:

ترمه
ساعت12:46---29 اسفند 1391

خیلی باحال بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







آیدا
این وب شخصیمه پر از خاطرات و مطالب باحال
درباره وبلاگ

سلام به همگی نظر یادتون نره
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آيدا و آدرس ida.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 168
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 260
بازدید ماه : 623
بازدید کل : 130819
تعداد مطالب : 136
تعداد نظرات : 66
تعداد آنلاین : 1



-