جمعه 25 اسفند 1391برچسب:, :: 13:47 ::  نويسنده : گلنوش

 

آیـا جاستین بیبر زنده می ماند؟

طرفدار‌های جاستین بیبر بهتر است این پست را بخوبی بخوانند ، او در لندن بعد از اتمام سومین اجرایش بخاطر مشکل تنفسی اش در لندن بستری شد. چند وقتی است که جاستین و روابط دوستی با دوست دخترانش خبرهای دسته اول تیتر روزنامه ها و رسانه هاست ، اما اینبار خبری از بستری و بیماری پنهانی جاستین در راه است . در واقع، بعد از مدت کوتاهی که خبر مشکلات تنفسیش پخش شد، عده ای از خبرنگاران به یک خبر دسته اول دیگر دست یافتند که جاستین بیبر بیماری سرطان ریه دارد . اینکه جاستین و خانواده اش چرا بیماری او را تاکنون مخفی نگه داشته اند هنوز برای همه یک سوال بی جواب است. عده ای از رسانه ها اعلام کرده اند که جاستین آخرین روزهای زندگیش را می گذراند ، اما این خبر یک شایعه است یا واقعیت هنوز هیچ مدرکی وجود ندارد .

ظاهراً، این ستاره مشکلاتتنفسیش خیلی جدی شده بود در پنج شنبه شب هنگام اجرای زنده اش  تصمیم گرفت که بعد از تمام شدن اجرایش به بیمارستان برود، و به او مقداری اکسیژن دادند، اما او اصرار داشت تا اجرایش را تمام کند، او هم اکنون در راه بیمارستان است، این متن از E! نیوز پخش شده بود. یک منبع نزدیک به او می‌ گوید که جاستین به جمعیت حاضر گفت که امشب حالش زیاد خوب نیست ، سپس به پشت صحنه رفت تا دکتر وی‌ را چک کند، او بعد از ۲۰ دقیقه دچار مشکل تنفسی شدیدی می شود . دکتر او بقیه اجرایش را کنسل کرد. اسکوتر براون، منیجر جاستین بیبر، در یک ویدئو حقیقت را برای طرفداران جاستین بازگو می کند که این خواننده ۱۹ ساله در حین اجرا تنفسش کم شده بود و همچنین این منیجر اضافه کرد که جاستین بسیار علاقه داشت تا به صحنه برگردد و اجرایش را برای طرفدارانش تمام کند، سپس جیغ از طرف طرفداران جاستین بلند شد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







آیدا
این وب شخصیمه پر از خاطرات و مطالب باحال
درباره وبلاگ

سلام به همگی نظر یادتون نره
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آيدا و آدرس ida.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 57
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 430
بازدید کل : 130626
تعداد مطالب : 136
تعداد نظرات : 66
تعداد آنلاین : 1



-