سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, :: 12:35 ::  نويسنده : گلنوش

یه خبر توپ لیدی گاگا بد لباس ترین زن سال شد



سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, :: 12:33 ::  نويسنده : گلنوش

 

چگونگی ثروتمند شدن جذاب ترین دختر بچه سال ۲۰۱۲ + عکس

“ایزابلا برت” دختر  ۶ ساله ای است که سال گذشته میلادی ۱میلیون دلار درآمد داشته است.او با حضور در تبلیغات تولید جواهر و لوازم آرایشی به شهرت و ثروت رسیده است.
او اکنون در پایه اول دبستان تحصیل میکند و در مصاحبه اش اعلام کرده است از کارش بسیار لذت میبرد و بیش از بازی کردن های کودکانه به شرکت در تیزرهای تبلیغاتی علاقه مند است . وی یک بار عنوان جذابترین کودک سال را به خود اختصاص داد و به این ترتیب ایده استفاده از او به عنوان یک بازیگر تبلیغاتی در ذهن یک تولید کننده جرقه خورد.

چگونگی ثروتمند شدن جذاب ترین دختر بچه سال ۲۰۱۲ + عکس

از زمانیکه مردم شیفته جذابیتهای معصومانه این کودک زیبا شده اند او و مادرش بهره فراوانی از این مسئله برده اند . خانم برت مادر او مدیر مالی و درآمد او نیز میباشد و میگوید پولهایش را در حسابی پس انداز میکند که او تا سن ۱۸ سالگی اجازه دسترسی به آن را ندارد. او تاکید میکند که در تلاش است تا این دختر را شاد و سلامت پرورش دهد.
مادر این دختر بچه معتقد است که همه کودکان دختر زیبا و جذاب میتوانند از این نعمت خدادادی بهره ببرند و آینده مالی خود را تامین کنند.
البته گفتنی است این اقدام منتقدین خاص خود را نیز دارد که معتقدند  حضور دختر بچه در نقش یک زن کامل و آرایش و لباس پوشیدن به سبک زنان باعث میشود آنان از دنیای کودکانه شان فاصله بگیرند که این مسئله در آینده به آنان لطمه بزرگی وارد خواهد کرد.



سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, :: 12:29 ::  نويسنده : گلنوش

 

سورپرایز فردوسی پور برای علاقمندان به برنامه ۹۰

برنامه ۹۰ در هفته جاری طی روزهای دوشنبه و سه شنبه از شبکه سوم پخش می شود.
در برنامه دوشنبه شب، عادل فردوسی پور به بررسی هفته سی ام لیگ برتر خواهد پرداخت و ۲۴ ساعت بعد هم برنامه دوم که ویژه برنامه ۹۰ در پایان سال ۹۱ خواهد بود، روی آنتن می رود.
پخش ۹۰ در شب چهارشنبه سوری، می تواند بخش های جذابی را برای علاقمندان به همراه داشته باشد. عوامل این برنامه از هفته گذشته تدارک وسیعی برای آخرین ۹۰ سال دیده اند.
سال گذشته، عادل فردوسی پور در برنامه آخر سال از رامبد جوان، سروش صحت و حبیب رضایی دعوت کرد تا درباره فوتبال و هنر حرف بزنند. فکر می کنید سورپرایز امسال عادل چه باشد؟



سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, :: 12:26 ::  نويسنده : گلنوش

 

تصاویری از رسم جالب و عجیب دانش آموزان ژاپنی در آخرین جلسه امتحانات

البته ما هم دبستان همین کارو می کردیم و آخر سال کتاب ها و دفترهامونو جرواجر می کردیم

تصاویری از رسم جالب و عجیب دانش آموزان ژاپنی در آخرین جلسه امتحانات

تصاویری از رسم جالب و عجیب دانش آموزان ژاپنی در آخرین جلسه امتحانات



سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, :: 12:25 ::  نويسنده : گلنوش

 

چشمان عجیب این زن که همه چیز را سر و ته می بیند! + عکس

تا به حال شده است که سعی کنید کتاب را برعکس گرفته و آن را بخوانید؟اگر این کار را کرده باشید حتما متوجه آن شده اید که این کار فشار زیادی به چشمان وارد می کند. “Bojana Danilovic” خانمی از صربستان است که از یک بیماری نادر رنج می برد. بیماری او همه دانشمندان  پزشکان را معجب نگه داشته است و آن ها نمی توانند نظر درستی در مورد این بیماری بدهند.
این خانم ۲۸ ساله تمام دنیا را سر و ته می بیند و هیچ چیز برای او صاف نیست. او از بیماری مغزی نادر به نام علمی “SOP” رنج می برد. در این شرایط چشمان او همه چیز را درست می بیند اما مغزش تمام دنیا را برعکس می کند.
البته با اینکه دانشمندان نام و شرایط این بیماری را می دانند اما هیچگاه قادر به رفع مشکل نبوده اند و همچنین نمی توانند دلیل اصلی آن را نیز پیدا کنند. تا به حال چند مورد بسیار کم ر تاریخ از این بیماری دیده شده است.

چشمان عجیب این زن که همه چیز را سر و ته می بیند! + عکس

او از همان بچگی تمام کارهای خود را به صورت برعکس انجام داده است برای مثال راه رفتن را ابتدا برعکس یاد گرفته است و مادرش چند سال تنها درس راه رفتن به او آموخته است.
او همچنین نوشتن برعکسی نیز دارد به طوری که از پایین صفحه آغاز میکند و سپس در بالای صفحه آن را تمام می کند پس از نوشتن کاغذ را برگردانده و نوشته تکمیل و قابل خواندن می شود. او حتی در هنگام کار کردن نیز مانیتور و کیبورد را برعکس روی میز قرار می دهد.
شرایط زندگی برعکس”Bojana ” باعث بروز مشکلاتی مانند تمسخر دوستان در کودکی و یا دوری از جامعه را برای او به همراه داشته است. مادر او همچنان امید دارد پزشکان راهی برای درمانش پیدا کنند.



سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, :: 12:22 ::  نويسنده : گلنوش

 

 منبع:بروزترین ها                                                                        اس ام اس های سرکاری و خنده دار چهارشنبه سوری

ما امسال میخوایم واسه چهارشنبه سوری یکی از پرایدامونو آتیش بزنیم ، تازه شاید پوست پسته هامو بریزیم توی آتیش که بیشتر گُر بگیره …
الان متوجه سطح اقتصادی ما شدید یا بیشتر مسئله رو بشکافم ؟؟؟
.
.
بیا در غروب آخرین سه شنبه سال برای گردگیری افکارمان آتشی بیافروزیم و کینه ها را بسوزانیم و زردی خاطرات بد را به آتش و سرخی عشق را از آتش بگیریم و آتش نفرت را در وجودمان خاموش کنیم !
.
.
یک عدد شلوار خمره ای سایز ۸۰ ، راه راه ریز آبی سفید ، جیب ۳۰سانتی ، خشتک تیوبلس سه لایه کِشی مخصوص پرش از موانع چهارشنبه سوری ! فوری فروشی …
معاوضه با باغ پسته یا ویلا در شمال کشور + یک فروند پراید !
.
.
دقت کردین که حتی تصور درس خوندن توی شب ۴شنبه سوری آدمو دچار یه نوع تشنج عصبی میکنه ؟؟؟
.
.
یکی از فانتزیام اینه که ۴شنبه سوری جلوی پای یه خانم باردار بمب ساعتی بندازن و منم خودمو طی یک حرکتی اسلوموشن پرشی پرت کنم روش ولی قبل از رسیدن بهش منفجر بشه و صورتم مثل این انفجارهای تام و جری سیاه بشه و زل بزنم توی دوربین تا من باشم دیگه از این فانتزی های جانفشانانه از خودم منتشر نکنم !
.
.
۴شنبه سوری داره میاد ، شاخه های خشکیده دلتو تو آتیش امروز بسوزون تا گرم بشه دل مهربونت !
 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, :: 12:20 ::  نويسنده : آيدا

 تا حالا شده تو جشن تولدت وقتی كه دوستات به دیدنت میان از كاردستی هایی كه خودت درست كردی بهشون هدیه بدی ؟‌

 

امروز می خوام كاردستی جالبی بهت یاد بدم كه تو جشن تولدت به كارت میاد .

 

با استفاده از مقداری مقوای رنگی و نی های رنگی می تونی حلقه های گل زیبایی درست كنی و به هر كدوم از دوستات كه به جشن دعوتشون كردی یك حلقه گل هدیه كنی و به گردنشون بندازی.

 

نحوه ی درست کردنش توی ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, :: 12:17 ::  نويسنده : گلنوش

یه سری عکس از جنیفر لوپز میزارم که تا حالا ندیدید

 

تصاویر زیر مربوط به دوران کودکی جنیفر لوپز است . جنیفر لوپز (Jennifer Lopez) خواننده، بازیگر مشهور آمریکایی است.

عکس های دیده نشده و جالب از جنیفر لوپز

عکس های دیده نشده و جالب از جنیفر لوپز



ادامه مطلب ...


سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, :: 12:12 ::  نويسنده : آيدا

 
غلامي کنار پادشاهي نشسته بود. پادشاه خوابش مي آمد، اما هر گاه چشمان خود را مي بست تا بخوابد، مگسي بر گونه او مي نشست و پادشاه محکم به صورت خود مي زد تا مگس را دور کند.

مدتي گذشت، پادشاه از غلامش پرسيد:«اگر گفتي چرا خداوند مگس را آفريده است؟» غلام گفت: «مگس را آفريده تا قدرتمندان بدانند بعضي وقت ها زورشان حتي به يک مگس هم نمي رسد.»



سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, :: 12:12 ::  نويسنده : آيدا

 
غلامي کنار پادشاهي نشسته بود. پادشاه خوابش مي آمد، اما هر گاه چشمان خود را مي بست تا بخوابد، مگسي بر گونه او مي نشست و پادشاه محکم به صورت خود مي زد تا مگس را دور کند.

مدتي گذشت، پادشاه از غلامش پرسيد:«اگر گفتي چرا خداوند مگس را آفريده است؟» غلام گفت: «مگس را آفريده تا قدرتمندان بدانند بعضي وقت ها زورشان حتي به يک مگس هم نمي رسد.»



آیدا
این وب شخصیمه پر از خاطرات و مطالب باحال
درباره وبلاگ

سلام به همگی نظر یادتون نره
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آيدا و آدرس ida.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 94
بازدید ماه : 291
بازدید کل : 130185
تعداد مطالب : 136
تعداد نظرات : 66
تعداد آنلاین : 1



-