جمعه 1 فروردين 0برچسب:, :: 19:29 ::  نويسنده : گلنوش

 

همه چیز در مورد رنگ سال+تصاویر

همان طور که روزهای پایانی سال ۲۰۱۲ سپری می شود بازار ارائه لیست بهترین و بدترین های ۲۰۱۲ داغ می شود ، و امسال نیز شرکت پانتون مانند سنوات گذشته رنگ سال ۲۰۱۳ را سبز زمردی معرفی کرد.

به گزارش پرشین وی این که چرا شرکت پانتون امسال این رنگ را انتخاب کرده است تئوری های مختلفی وجود دارد که مطمئننا در چند ماه بعدی به گوش خواهد رسید. ولی تا آنجا که می توان تصور کرد این رنگ یادآور چیزهایی نظیر سبزه ، است و همچنین سبز رنگ رشد در نظر گرفته می شود.

همچنین رنگ سبز پر رنگ تر ،از تجمل مانند جواهرات و پول حکایت می کند …

ولی هر چه که هست شرکت پانتون از آن به عنوان رنگ زنده ، تابنده و شاداب نام می برد، رنگ وقار و زیبایی که حس رفاه، تعادل و هماهنگی را القا می کند.

اکنون چند نکته برای استقبال از رنگ زمردی را ذکر می کنیم:

زنده و تابنده: همانند طبیعت ، سبز با رنگ های روشن خوب به نظر می رسد.به گزارش پرشین وی آن را می توانید با رنگ زرد یا نارجی برای انرژی بیشتر استفاده کنید.

این تصویر تغییر سایز داده شده است،برای دیدن سایز اصلی کلیک کنید %1.
 رنگ سال 2013 چه رنگی خواهد بود؟

شاداب : زمرد یک رنگ جواهری است. می توانید با ایده گرفتن از ویترین جواهر فروشی آن را با رنگ هایی مانند بنفش ، آبی، قرمز ، سیاه و طلایی به کار ببرید.

این تصویر تغییر سایز داده شده است،برای دیدن سایز اصلی کلیک کنید %1.
رنگ سال 2013 چه رنگی خواهد بود؟

تعادل و هماهنگی: می توان با رنگ هایی نظیر خاکستری، سفید و زرد مات یا آبی به استقبال رنگ سبز زمردی رفت.

این تصویر تغییر سایز داده شده است،برای دیدن سایز اصلی کلیک کنید %1.
 رنگ سال 2013 چه رنگی خواهد بود؟



جمعه 1 فروردين 0برچسب:, :: 19:25 ::  نويسنده : گلنوش

گوگل را همه می شناسیم. حالا دیگر آنقدر با زندگی روزانه ما عجین شده است که پاسخ هر سوالی را از او می پرسیم.گوگل انگار یک دانای مطلق است. پیرمردی که جواب هر سوالی را دارد و با هر سوال پاسخ های جامع و کاملی را بصورت متن،تصویر،ویدئو و … در اختیار ما می گذارد. اما این پیرمرد دانا تازه ۱۲ سالش شده است. هر روز خبرهایی از جاه طلبی های گوگل در زمینه های مختلف را می خوانیم.پروژه هایی در زمینه اینترنت پرسرعت تا اتومبیل های بدون سرنشین! اما به راستی گوگل چقدر بزرگ است؟ این مطلب می کوشد با برخی محاسبات ریاضی گوگل واقعی را به شما بشناساند *.

همه چیز در مورد گوگل
اگر گوگل یک کشور بود با ۲۰۶,۴۴۸,۱۰۳ بازدید روزانه اش از برزیل پرجمعیت تر می شد. در این صورت گوگل با این مقدار جمعیت پس از کشورهای چین،هند،امریکا و اندونزی پنجمین کشور پرجمعیت جهان می نمود.
بطور متوسط از هر ۸ کاربر اینترنت یک نفر هر روز سری به Google.com می زند. حالا فرض کنید این تعداد در یک جا گرد هم آیند.در این صورت برای جا دادنشان به حداقل ۲۰۶۵ استادیوم نیوکمپ نیاز داریم تا آنها را در کنار هم بنشانیم!

همه چیز در مورد گوگل

استادیوم ۱۰۰ هزار نفری نیوکمپ - بزرگترین استادیوم ورزشی خصوصی در جهان متعلق به باشگاه بارسلونا
اگر این ۲۰۶,۴۴۸,۱۰۳ بازدیدکننده روزانه دست در دست یکدیگر و در کنار هم بایستند یک خط انسانی به طول ۲۳۱۲۲۲ کیلومتر را می سازند که بیش از ۴٫۶ برابر طول دیوار چین است.
۳۴٫۷ درصد جمعیت کشور گوگل را مردم امریکا تشکیل می دهند.کشورهای هند،چین،آلمان پس از امریکا بیشترین ساکنین را در گوگل دارد. جالب آنکه کشورمان ایران با تصاحب ۲٫۸ درصد از جمعیت گوگل در مقام هفتم جهان قرار دارد.
بطور متوسط بازدیدکنندگان گوگل حدود ۱۱٫۷۶ صفحه از این سایت را بازدید می کنند، به این معنا که سرورهای گوگل باید در هر روز ۲,۴۲۷,۸۲۹,۶۹۱ صفحه وب را نمایش دهند که معادل ۲۸,۱۰۰ صفحه در هر ثانیه است.
در سال ۱۹۹۸ سرورهای گوگل ۲۵میلیون صفحه را ایندکس کرده بودند حال آنکه در سال ۲۰۱۰ این عدد ۱۶۰۰ برابر شده و به عدد ۴۰میلیارد صفحه وب رسیده است.در این صورت اگر صفحه وب یکتای ایندکس شده توسط گوگل را بتوانیم بر روی یک سمت کاغذ A4 پرینت بگیریم با این کاغذها می توان حدود پنج بار کل امریکای شمالی را فرش کرد.
بیش از یک تریلیون آدرس اینترنتی (URL) یکتایی که گوگل ایندکس کرده است را اگر بصورت پشت سر هم بنویسیم این آدرسها تشکیل خطی به طول ۵۱ میلیون کیلومتر را خواهند داد که یک سوم فاصله بین زمین تا خورشید خواهد بود.
در صورتی که میخواستیم تمام سایت هایی که گوگل ایندکس کرده است را در یک مانیتور نمایش دهیم اندازه صفحه نمایش ما باید ۶میلیون مایل (از گوشه به گوشه) می بود یعنی ۲۴۱ برابر خط استوا.
گوگل در نظر دارد در آینده ای نزدیک حدود ۱۰۰ پتابایت (هر پتابایت = ۱۰۰۰۰۰۰ گیگابایت) اطلاعات را جمع آوری کند.این اطلاعات معادل نیمی از تمام آنچه است که بشر از ابتدا تا کنون بصورت مکتوب درآورده است



ادامه مطلب ...


جمعه 1 فروردين 0برچسب:, :: 19:22 ::  نويسنده : گلنوش

 

فوتبالی ها کدام سریال و هنرپیشه را دوست دارند؟

برنامه سین مثل سریال که قرار است با آرای مردمی بهترین سریال نوروزی همه سال های گذشته را با آرای مردم انتخاب کند دوربینش را به تمرین تیم های استقلال و پرسپولیس و به سالن همایش های صدا و سیما فرستاده بود تا از چهره های فوتبالی درباره سریال های مورد علاقه شان بپرسد و پاسخ های این اهالی فوتبال نکات جالبی داشت. مهدی مهدوی کیا یکی از کسانی بود که سریال ها را پیگیری می کرد. او سریال پایتخت را پیگیری می کرد و علاقمند به نقش علیرضا خمسه بود در نقش پنجعلی؛« من این سریال را می بینم و اتفاقا بعد از پخش سریال هم ایشان را یک جایی هم دیدم و حسابی از کارشان تعریف کردم.» امیر قلعه نویی می گفت:« سریال خوب ، سریالی است که مردم بپسند و مهم رای ملت است.» . عادل فردوسی پور از جذابیت تکه کلام های این سریال ها گفت که سر زبان ها می افتد و ادامه داد:« من کارهای مهران مدیری ، رضا عطاران و کارهای برادران قاسمخانی را کلا خیلی دوست دارم.»
فیروز کریمی هم از علیرضا خمسه و حمید لولایی به عنوان هنرپیشه های مورد علاقه اش نام برد و از بین خانم ها از بهنوش بختیاری یاد کرد که در فیلم آقای خاص که زندگی نامه فیروز کریمی بازی کرده است.
یحیی گل محمدی هم گفت کارهای علی صادقی و خشایار مستوفی(حمید لولایی) را دوست دارد . آرش برهانی هم از امیر جعفری و مریم امیر جلالی به عنوان هنرپیشه های مورد علاقه اش نام برد!
میرشاد ماجدی سرپرست استقلال هم دو هنرپیشه استقلالی را ستود و گفت:« مجید صالحی و امیر جعفری.» او البته سیما تیرانداز را هم به عنوان هنرپیشه زن مورد علاقه اش نام برد. شاهکار این مهمانان اما سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس بود که در این باره گفت:« من دارا و ندار ده نمکی را دوست دارم. سریال مختارنامه را خیلی دوست داشتم از بین کارهای طنز هم برره را خیلی دوست داشتم. این آقای مدیری دستش درد نکنه یک چیزی ساخته که کلی باهاش خندیدیم . آقای مدیری و ده نمکی خیلی خوبند!»



جمعه 1 فروردين 0برچسب:, :: 19:20 ::  نويسنده : گلنوش

 

ارتباط بین بیماری‌ ها و متولیدن هر ماه

محققان ارتباطاتی را بین ماه‌های تولد افراد و وجود برخی از اختلالات خاص در این افراد یافته‌اند.
بر اساس نتایج به دست آمده افراد مبتلا به اسکیزوفرنی معمولا در اواخر زمستان یا اوایل بهار به دنیا آمده‌اند.

بیماری ام اس در متولدین فروردین، اردیبهشت و خرداد شایع تر است.

صرع در متولدین ماه‌های آذر تا اوایل فروردین بیشتر دیده می‌شود.

این محققان می‌گویند گرچه یافته‌های آنهادر ظاهر شبیه به طالع بینی است اما برخی از دلایل مانند وجود سرما درطول ماه‌های مذکور و بیماری‌های سرما خوردگی می‌تواند به توجیه این ارتباطات کمک کند


صفحه قبل 1 ... 9 10 11 12 13 ... 14 صفحه بعد

آیدا
این وب شخصیمه پر از خاطرات و مطالب باحال
درباره وبلاگ

سلام به همگی نظر یادتون نره
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آيدا و آدرس ida.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 93
بازدید ماه : 290
بازدید کل : 130184
تعداد مطالب : 136
تعداد نظرات : 66
تعداد آنلاین : 1



-