یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:, :: 15:21 ::  نويسنده : آيدا

كودكي ده ساله كه دست چپش در يك حادثه رانندگي از بازو قطع شده بود ، براي تعليم فنون رزمي جودو به يك استاد سپرده شد. پدر كودك اصرار داشت استاد از فرزندش يك قهرمان جودو بسازد استاد پذيرفت و به پدر كودك قول داد كه يك سال بعد مي تواند فرزندش را در مقام قهرماني كل باشگاه ها ببيند.

در طول شش ماه استاد فقط روي بدن سازي كودك كار كرد و در عرض اين شش ماه حتي يك فن جودو را به او تعليم نداد. بعد از 6 ماه خبررسيد كه يك ماه بعد مسابقات محلي در شهر برگزار مي شود.استاد به كودك ده ساله فقط يك فن آموزش داد و تا زمان برگزاري مسابقات فقط روی آن تك فن كار كرد.سر انجام مسابقات انجام شد و كودك توانست در ميان اعجاب همگان با آن تك فن همه حريفان خود را شكست دهد!

سه ماه بعد كودك توانست در مسابقات بين باشگاه ها نيز با استفاده از همان تك فن برنده شود و سال بعد نيز در مسابقات كشوري، آن كودك يك دست موفق شد تمام حريفان را زمين بزند و به عنوان قهرمان سراسري كشورانتخاب گردد. وقتي مسابقات به پايان رسيد، در راه بازگشت به منزل، كودك از استاد رازپيروزي اش را پرسيد. استاد گفت: "دليل پيروزي تو اين بود كه اولاً به همان يك فن به خوبي مسلط بودي، ثانياً تنها اميدت همان يك فن بود، و سوم اينكه راه شناخته شده مقابله با اين فن ، گرفتن دست چپ حريف بود كه تو چنين دست نداشتي!
ياد بگير كه در زندگي ، از نقاط ضعف خود به عنوان نقاط قوت خود استفاده كني.راز موفقيت در زندگي ، داشتن امكانات نيست ، بلكه استفاده از "بي امكاني" به عنوان نقطه قوت است



جمعه 20 مرداد 1391برچسب:, :: 13:55 ::  نويسنده : آيدا

اگر مي شد جمعيت کره زمين را به جمعيت يک دهکده 100 نفره تقليل داد، با يکسان نگاه داشتن همه نسبتها و درصدها، حاصل ، چيزي شبيه زير مي شد
57 آسيايي، 21 اروپايي، 14 آمريکايي شمالي و جنوبي و 8 آفريقايي در اين دهکده زندگي مي کردند. از اين عده 52 تن زن و 48 نفر مرد بودند. 70 نفر آنها غير سفيد پوست و 30 نفر سفيد پوست، 70 تن غير مسيحي و 30 تن مسيحي مي بودند
6 نفر از اين عده 59 درصد کل ثروت جهان را در اختيار داشتند و هر 6 نفر آمريکايي بودند. 20 تن نيز 80 درصد منابع انرژي موجود را مصرف مي کردند و 80 نفر هم پايين تر ازسطح کنوني استاندارد مسکن زندگي مي کردند. 70 نفر قدرت خواندن نمي داشتند و 50 نفر از سو تغذيه رنج مي بردند. يک نفر تحصيلات دانشگاهي مي داشت و يک نفر هم مالک يک دستگاه کامپيوتر بود. وقتي جهان را از چنين چشم انداز فشرده اي مورد توجه قرار دهيم، نياز به پذيرش، درک و آموزش پر رنگ تر مي شود
مطالب زير هم جاي تامل دارد

اگر امروز با احساس تندرستي بيشتري از خواب بيدار شويد ... از ميليون ها نفري که تا پايان هفته نيز دوام نخواهند آورد سعادتمند تريد
اگر هرگز، تنهايي زندان، زجر شکنجه، يا گرسنگي را تحمل نکرده ايد از 500 ميليون نفر در اين دنيا پيش تريد
اگر بتوانيد بدون ترس از ارعاب، دستگيري،شکنجه يا مرگ مراسم مذهبي خود را انجام دهيد، از 3 ميليارد مردم اين جهان خوشبخت تريد
اگر غذايي در يخچال ، پوشاکي بر تن، سقفي بالاي سر و جايي براي خوابيدن داريد ... از 75 درصد مردم جهان ثروتمند تريد.
اگر در بانک يا کيف بغليتان پول داريد و جايي براي استراحت و تفريح در اختيار نيز داريد ، از جمله 7 درصد ثروتمندان جهان هستيد
اگر پدر و مادرتان هنوز در قيد حيات هستند و با هم زندگي مي کنند شما از جمله نوادر حتي در آمريکا و کانادا مي شويد.
اگر مي توانيد اين مطلب را بخوانيد، دو بار سعادتمند هستيد، يک بار به خاطر اينکه کسي به فکر شماست و دوم اينکه شما بيش از 4 ميليارد نفري که در اين دنيا بي سواد هستند، خوشبخت هستي



جمعه 20 مرداد 1391برچسب:, :: 13:31 ::  نويسنده : آيدا
  • عشق ، خطاي فاحش فرد در تمايز يک آدم معمولي از بقيه ي آدم هاي معمولي است. «برنارد شاو»
  • شکوه دنيوی همچون دايره‌ای است بر سطح آب که لحظه به لحظه به بزرگی آن افزوده می‌شود و سپس در نهايت بزرگی هيچ می‌‌شود. «ويليام شکسپير»
  • آنان که گذشته را به خاطر نمی آورند مجبور به تکرار آن هستند. «جرج سانتايانا»
  • تو ثروتمند نيستی مگر آنکه چيزی داشته باشی که با پول نتوان خريد. «کارت بروکس»
  • همه می‌خواهند بشريت را عوض کنند، دريغا که هيچ کس در اين انديشه نيست که خود را عوض کند. «لئو تولستوی»
  • ما از جنس روياهايمان هستيم. «ويليام شکسپير»
  • قله‌های مرتفع دره‌های عميق دارند و انسانهای بزرگ اشتباهات بزرگی مرتکب می‌شوند.
  • در بين تمامي مردم تنها عقل است كه به عدالت تقسيم شده زيرا همه فكر مي‌كنند به اندازه كافي عاقلند. «رنه دكارت»
  • زندگی تراژدی است برای آن‌کسی‌که احساس می‌کند و کمدی است برای آنکه می‌انديشد.«ژان دلابروير»
  • پيروزی آن نيست که هرگز زمين نخوری، آنست که بعد از هر زمين خوردنی برخيزی.«مهاتما گاندی»
  • اگر قرار باشد بايستی و به طرف هر سگی که پارس می‌کند سنگ پرتاب کنی، هرگز به مقصد نمی‌رسی.«لارنس استرن»
  • نقیض یک قضیه صادق یک قضیه کاذب است، اما نقیض یک حقیقت ژرف گاهی حقیقت ژرف دیگری است. «نیلس بور»
  • هميشه عاشق کسي باش که لايق عشق باشد نه تشنه ي عشق . زيرا تشنه ي عشق روزي سيراب مي شود.


جمعه 1 فروردين 0برچسب:, :: 19:57 ::  نويسنده : گلنوش

فوتبالیست هاست لونی که من عاشقشم



جمعه 1 فروردين 0برچسب:, :: 19:52 ::  نويسنده : گلنوش



جمعه 1 فروردين 0برچسب:, :: 19:45 ::  نويسنده : گلنوش

عاشق اینممم



جمعه 1 فروردين 0برچسب:, :: 19:39 ::  نويسنده : گلنوش



جمعه 1 فروردين 0برچسب:, :: 19:36 ::  نويسنده : گلنوش

عکس دسته جمعی باب اسفنجی



جمعه 1 فروردين 0برچسب:, :: 19:31 ::  نويسنده : گلنوش

 

گوگل گلس؛ نامی که این روزها بیش از هر چیزی دیگر به گوش می رسد. همه چیز از آوریل ۲۰۱۲ شروع شد. زمانی که گوگل از پروژه ی نه چندان مخفی گوگل گلس پرده برداری کرد. حدود یک سال است با این پروژه و گجت دوست داشتی آشنا هستیم و می دانیم تا چند وقت دیگر با هزینه ای ۱۵۰۰ دلاری می توانیم یکی از آن ها را داشته باشیم. اما این قیمت نهایی نیست و ممکن است در روز فروش همه چیز تغییر کند.

ایده اصلی پشت این عینک ها این است که شما می توانید چیزهایی اعم از متن، ایمیل، بررسی آب و هوا و چیزهای دیگر را با آن چک کنید. همچنین می توانید به عینک دستورات صوتی بدهید و رابط واقعیت افزوده نیز می تواند زندگی شما را برجسته تر کند. علاوه بر اینها آنچه که شما در حال دیدن آن هستید را می توانید با اشخاص دیگر به اشتراک بگذارید.

گوگل گلس تقریبا یک گوشی هوشمند است، از نظر سخت افزار. یک دوربین و دکمه در بالا برای گرفتن عکس، یک پد لمسی در کنار و مجموعه ای از ژیروسکوپ و شتاب سنج، قطب نما، رادیو های متعدد و بالاخره شارژر میکرو USB، میکروفون و یک بلندگوی استخوانی کوچک در این عینک یافت می شود. در مورد سیستم عامل این محصول هم که به نظر نمی آید اندروید باشید گوگل حرفی نمیزند.340692-google-project-glass

گوگل همچنین برای آشنایی بیشتر کاربران با گوگل گلس ویدئو هایی را در اینترنت منتشر کرده است. در یکی از این ویدئو ها که ۲٫۵ دقیقه است می بینیم که یک فرد در حال پیاده روی یادآور های تقویم را چک می کند، پیام متنی دریافت و ارسال می کند و همچنین تغییرات برنامه زمانبندی قطار را چک می کند و با جی پی اس پیاده روی می کند.

گوگل گلس

این اولین واقعیت مجازی است که مثل یک عینک معمولی طراحی شده است. گوگل گلس طوری طراحی شده است که بسیار سبک وزن باشد و بنا بر گزارش ها از یک جفت استاندارد عینک آفتابی نیز سبک تر است. در حال حاضر این عینک قرار است در پنج رنگ سیاه و سفید، نارنجیف خاکستری، سفید و آبی از راه برسد. این عینک ظاهرا می تواند در نور مستقیم خورشید هم کار کند، آن هم به لطف سایه شفافی که در طرف دیگر عینک وجود دارد. در این هفته گوگل اعلام کرد که در حال کار روی یک نسخه برای تجویز شیشه برای عینک است.

هنوز این عینک در دسترس نیست و هنوز در حالت آزمایشی است. در ماه ژوئن، گوگل شروع به پذیرش طرح اولیه با نسخه شیشه اکسپلورر کرد و اگر شما در کنفرانس گوگل I/O و یا در ایالات متحده زندگی می کنید می توانید با ۱۵۰۰ دلار به پیش خرید کردن بپردازید.

گوگل به عده ای خاص هم اجازه استفاده از عینک های خود را می دهد. به عنوان مثال می توان به اقدام تبلیغاتی گوگل گلس در رویداد توسعه دهندگان در سان فرانسیکو و نیویورک اشاره کرد که به آن Glass Foundry می گفتند و برنامه آن توسعه برنامه های شخص ثالث با استفاده از API، پی اچ پی، پایتون و جاواست. در همین حال کارکنان مختلف گوگل می توانستند با این عینک کارکنان ولی اجازه ترک دفتر را ندارند.378170-google-glass

استفاده از عینک گوگل گلس شگفت انگیز است. جت بلو به تازگی برخی از عکس هایی را که حین پرواز با گوگل گلس گرفته است را نشان می دهد که در آن گوگل گلس به ما نشان می دهد که کدام فرودگاه پر و کدام فرودگاه آزاد است. همچنین به شما می گوید که هزینه تاکسی چقدر است و یا چگونه باید جای پارک پیدا کرد.

هفته ی گذشته ConAgra Foods یک ویدئو نشان داد که  در ان به کمک اپلیکیشنی به همراه گوگل گلس به خرید می روید. پیدا کردن سریعترین مسیر فروشگاه ها و طبقه بندی برچسب راهرو ها و نشان دادن مواد غذایی و اطلاعات مربوط به آنها همه و همه در چیزی به نام گوگل گلس خلاصه ی شود.

البته هنوز زود است در مورد اپلیکیشن های گوگل گلس صحبت کنیم اما همین را بدانید که چند وقت پیش در طول SXSW گوگل برنامه های ابتدایی را نشان داد که قرار است به شرکا تحویل داده شوند. مثلا برنامه ای وجود دارد که می تواند اطلاعیه های گوشی اندرویدی تان را به صورت آیکون و متن های آن را به صورت مینیاتوری روی صفحه نمایش نشان دهد. بعد از اینکه شما با استفاده از عینک عکس گیرید و یا ویدئو ضبط می کنید می توانید از طریق گزینه هایی که وجود دارد آن را به اشتراک بگذارید.

خب امیدواریم تا اینجای کار شما هم مثل ما از پروژه ی گوگل گلس خوشتان آمده باشید. باید منتظر باشیم و ببینیم گوگل  چه برنامه ای برای آینده این پروژه رقم خواهد زد.



جمعه 1 فروردين 0برچسب:, :: 19:30 ::  نويسنده : گلنوش

 

گاهی بد نیست که با زبان اعداد، مروری بر اینترنت داشته باشیم، پدیده‌ای که سخت وابسته‌اش هستیم:
۱- اینترنت چقدر بزرگ است؟!
گوگل، تخمین می‌زند که در اینترنت ۵ میلیون ترابایت، اطلاعات وجود داشته باشد که معادل ۵ میلیارد گیگابایت یا ۵ تریلیون مگابایت است. از انجا که مغز انسان ظرفیتی حدود یک تا ۱۰ ترابایت دارد، اگر متوسط ظرفیت مغز را ۵ ترابایت در نظر بگیریم، اینترنت معادل ظرفیت مفز یک میلیون انسان است.
بیایید حجم اطلاعات اینترنت را طور دیگری معادل‌سازی کنیم تا تصورش برایمان آسان‌تر شود. یک ترابایت را می‌توان روی ۲۱۲ DVD یا ۴۰ دیسک بلوری blue ray ضبط کرد. به این ترتیب برای ذخیره‌سازی کل اینترنت به یک میلیارد DVD یا ۲۰۰ میلیون دیسک بلوری نیاز داریم!
۲-میزان دسترسی به اینترنت:
۲۶٫۶ درصد از جمعیت دنیا به اینترنت دسترسی دارند. البته در قاره‌ها و مناطق مختلف میزان دسترسی به اینترنت متفاوت است. در آمریکای شمالی سه چهارم مردم، در استرالیا و اقیانوسیه ۶۰ درصد، در اروپا، پنجاه درصد، در آمریکای لاتین و منطقه حوزه کارائیب، ۳۲ درصد، در خاورمیانه ۲۹ درصد، در آسیا ۲۰ درصد و در آفریقا ۸ درصد مردم به اینترنت دسترسی دارند.
۳- ایمیل: هر روز ۲۴۷ میلیارد ایمیل فرستاده می‌شود که البته ۸۱ درصد آنها یعنی ۲۰۰ میلیارد عدد از انها، اسپم هستند. به عبارت دیگر سالیانه ۹۰ تریلیون ایمیل فرستاده می‌شود.
۴- نبرد اینترنت و تلویزیون: ۵۹ درصد آمرکایی‌ها به طور همزمان در هنگام دیدن تلویزیون از اینترنت هم استفاده می‌کنند. برآوردها نشان می‌دهد که اینترنت بیش از تلویزیون، وقت آزاد مردم را به خود جلب می‌کند.
۵- اینترنت در زندگی نوجوان‌ها: نوجوان‌ها در آمریکا، هر هفته ۳۱ ساعت آنلاین هستند. که ۳٫۵ ساعتش را صرف چت می‌کنند. ۲ ساعتش را صرف دیدن ویدئوهای یوتیوب می‌کنند. ۲ ساعتش را صرف تماشای ویدئوهای مستهجن آنلاین می‌کنند. ۱٫۵ ساعت را در سایت‌هایی می‌گذرانند که توصیه‌های تنظیم خانواده و پیشگیری از بارداری می کند. بیشتر از یک ساعت را در سایت‌ها جراحی زیبایی و پلاستیک می‌گذارنند و ۳۵ دقیقه هم نکات مربوط به کاهش وزن و رژیم غذایی را در وب‌سایت‌های مربوطه مطالعه می‌کنند.
در مقام مقایسه، آنها تنها ۴ ساعت را صرف انجام تکالیف تحصیلی می‌کنند!


آیدا
این وب شخصیمه پر از خاطرات و مطالب باحال
درباره وبلاگ

سلام به همگی نظر یادتون نره
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آيدا و آدرس ida.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 509
بازدید کل : 130705
تعداد مطالب : 136
تعداد نظرات : 66
تعداد آنلاین : 1



-